• Helleuw ^^

    Aanstaande zaterdag ga ik op vakantie naar Paris ^^ XD Dus ik wilde vragen wie er allemaal nog meer naar Parijs gaan & welk vakantiepark :Y) Lijkt me wel grappig als iemand naar dezelfde gaat van de week :Y) Gheghe xD [/sorry ben nutteloos bezig XD]

    xxx


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als ik naar Amerika ga, Gaan we eerst met de trein naar Parijs :Y), om daar het vliegtuig te pakken xD
    maar voor de rest van de vakantie kom ik daar niet


    Your Butt is Mine!

    SHAKExSKITT schreef:
    Als ik naar Amerika ga, Gaan we eerst met de trein naar Parijs :Y), om daar het vliegtuig te pakken xD
    maar voor de rest van de vakantie kom ik daar niet


    Haha, oké xD Ik wil ook eens naar Amerika, maar mijn pa wil niet in het vliegtuig (A) xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dit wordt mijn eerste keer vliegen :Y)


    Your Butt is Mine!

    SHAKExSKITT schreef:
    Dit wordt mijn eerste keer vliegen :Y)


    Cool ^^ Ik hoop maar voor je dat het eten dat je in het vliegtuig krijgt te eten is (A):Y) Mijn ma & ik proberen mijn pa al heel lang over te halen xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga niet naar Parijs of Frankrijk (:

    Radiance schreef:
    (...)

    Cool ^^ Ik hoop maar voor je dat het eten dat je in het vliegtuig krijgt te eten is (A):Y) Mijn ma & ik proberen mijn pa al heel lang over te halen xD

    Ghaha, mss ga ik in eeet staking? xD
    maar ik moet veel te lang op dat vliegtuig zitten


    Your Butt is Mine!

    Ik ga naar Frankrijk, maar niet naar Parijs. Ik kom wel langs Parijs.:Y)


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    SHAKExSKITT schreef:
    (...)
    Ghaha, mss ga ik in eeet staking? xD
    maar ik moet veel te lang op dat vliegtuig zitten


    Dat kan ik me voorstellen Ö Maar als je met een goede vliegmaatschappij gaat, zal het wel meevallen. Mijn vriendin ging eens met Onorair & toen was het eten heel vies & er was ook nog brand in de keuken Ö


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    xACCURATE schreef:
    Ik ga niet naar Parijs of Frankrijk (:


    Owkee (: Wel veel plezier! (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Dat kan ik me voorstellen Ö Maar als je met een goede vliegmaatschappij gaat, zal het wel meevallen. Mijn vriendin ging eens met Onorair & toen was het eten heel vies & er was ook nog brand in de keuken Ö

    Whaha ik zie mij al geven als er brand is xD 'AAAA' Springt uit het vliegtuig xD


    Your Butt is Mine!

    Fortune schreef:
    Ik ga naar Frankrijk, maar niet naar Parijs. Ik kom wel langs Parijs.:Y)


    Owkee :Y) Jij ook veel plezier alvast (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Owkee :Y) Jij ook veel plezier alvast (:


    Dankje, jij ook.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    SHAKExSKITT schreef:
    (...)
    Whaha ik zie mij al geven als er brand is xD 'AAAA' Springt uit het vliegtuig xD


    Bwaha, precies als je boven de oceaan bent xD Neem maar een parachute mee dan :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Fortune schreef:
    (...)

    Dankje, jij ook.


    Thnx :')


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Bwaha, precies als je boven de oceaan bent xD Neem maar een parachute mee dan :Y)

    Whaha, 'ja ik ga eventjes afkoelen in de Oceaan xD, tot straks!' *Spring* xD
    =D


    Your Butt is Mine!