• Netlog steelt van Facebook. De spelletjes van Netlog, de meesten daarvan staan ook op FAcebook Ö
    Ik kom er net achter. Dat is ook weer leuk --'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Facebook is Chinees voor mij, Netlog is veel te druk -word nooit met rust gelaten daar-, Myspace is net een zwaar proefwerk dat je moet maken en hyves is te rustig. (cool)


    You'll never dream alone. <3

    Is dat nu zo belangrijk?


    -

    lang leve myspace !!


    Zelfs de beste vrienden kunnen elkaars begrafenis niet bijwonen.

    Ken je de spelletjes van Funnygames? Die kom je OVERAL tegen.


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat Hyves Netlog ook na aan het doen is en Facebook is niet eens fijn --'


    bla bla bla

    Prodigy schreef:
    Hyves steelt van Netlog, Netlog dan weer van Facebook en Facebook steelt van MySpace.

    WHO CARES.

    I agree.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zolang niemand maar van Quizlet steelt. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik snap de ballen van facebook, en het maakt toch niet veel uit dat netlog steelt ? Iedereen doet dat. (':


    None but ourselves can free our minds.

    ik vind het allemaal het zelfde :Y)
    maar alleen hyves vind ik 'echt' leuk xd


    Sweet dreams will come true.

    JOYCEVIPx schreef:
    Facebook is gewoon vette kaka ;O Maar eigenlijk netlog nu ook. Doordat je de foto's niet meer kan wijzigen en geen nota's meer kunt plaatsen.Foej :'D.

    je kunt wel nog fotos wijzigen hoor. je moet gewoon helemaal naar onder scrollen en dan bij beheer op foto's klikken en dan kun ze ze wijzigen xd

    Prodigy schreef:
    Hyves steelt van Netlog, Netlog dan weer van Facebook en Facebook steelt van MySpace.

    WHO CARES.

    I CARE!
    no I'm joking.