• Hallo lieve mensjes die dit lezen ^^ XD

    Oké, ik ben me dus een beetje aan het vervelen en daarom wilde ik een portret van een of ander bekend iemand gaan maken. Maar - je raad het vast al - ik heb alleen geen idee van wie :x Dus heb jij een leuk idee en heb je een leuk plaatje van diegene ofzo, zeg dat even en dan kijk ik of ik dat leuk vind :P Gheghe xD

    xxx


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    oeh oeh maak Kat Von D.
    Zoek maar op google :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Chester Bennington
    :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    David Stoupakis. Een bekende schilder in Amerika. Hij is een meester in gestoorde bekken trekken. Misschien leuk om daar een portrettekening van te maken? Of van Nena Kerner :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Van moi! :'D
    Nee, eigelijk was dat geen grapje ;x Maar anders kom je zo eigendunkerig over, he.

    Harry Potter? :Y)

    Katy Perry


    Some people make the world special just by being in it

    Screwed schreef:
    oeh oeh maak Kat Von D.
    Zoek maar op google :'D


    :'D Ze is wel cool alleen die tattoos zijn zo moeilijk om allemaal te doen XD Ik vraag me af of ze nog wel op tattoos zullen lijken als ik dat getekend heb XD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Alysse schreef:
    Katy Perry

    Nu is het zeker, jij kan mijn gedachten lezen.

    Radiance schreef:
    (...)

    :'D Ze is wel cool alleen die tattoos zijn zo moeilijk om allemaal te doen XD Ik vraag me af of ze nog wel op tattoos zullen lijken als ik dat getekend heb XD

    Dude, weet je hóe goed jij kan tekenen. O.O
    Ik weet zeker dat het je wel lukt. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    KirstenSnaps schreef:
    David Stoupakis. Een bekende schilder in Amerika. Hij is een meester in gestoorde bekken trekken. Misschien leuk om daar een portrettekening van te maken? Of van Nena Kerner :')


    Zoals dees zeker xD Zomg xd

    http://farm1.static.flickr.com/146/387141893_91a08cd365.jpg?v=0

    Hij's wel grappig ^^ xd


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Screwed schreef:
    (...)
    Dude, weet je hóe goed jij kan tekenen. O.O
    Ik weet zeker dat het je wel lukt. :Y)


    Dankje ^^

    Maar ik weet het niet zo zeker XD Ik heb eigenlijk nog nooit iemand met tattoos getekend :x XD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Barbaraaaaah schreef:
    Van moi! :'D
    Nee, eigelijk was dat geen grapje ;x Maar anders kom je zo eigendunkerig over, he.

    Harry Potter? :Y)


    Whaha xD Ach, een beetje eigendunk is toch wel goed xd ^^

    Ik heb al eens HP getekend xd Een tijdje terug xd Ik vraag me alleen af waar die tekening is gebleven :x Het was echt zo'n eentje waarop hij poogde stoer te kijken XD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    [url=http://www.quizlet.nl/polls/15/is-william-moseley-hot-/?mode=stemmen=[/url]William Moseley?[/url]


    hoi, jij bent leuk.

    Radiance schreef:
    (...)

    Zoals dees zeker xD Zomg xd

    http://farm1.static.flickr.com/146/387141893_91a08cd365.jpg?v=0

    Hij's wel grappig ^^ xd
    OM my gosh ik hou van die foto!! Het is nog zoveel vetter als hij dat echt daadwerkelijk voor je gezicht doet. Hijs mega hip. Als je hem tekent ben je mijn held!! (krul)(nerd):Y)


    Wie du mir, so ich dir.