• De lucht hier is gewoon zwart,
    Het regent kei hard het Donderd als een gek
    Gewoon Eng
    Maar wel leuk als je binnen zit teminste^^

    Hebben Jullie dit weer ook ??


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nee, hier is het nog de hele dag droog geweest. Trouwens met zo'n weer kun je beter oppassen met het achter de computer zitten. Bij mij was laatst -terwijl ik er grapjes over maakten- de bliskem ingeslagen :')


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Nee, hier is het nog de hele dag droog geweest. Trouwens met zo'n weer kun je beter oppassen met het achter de computer zitten. Bij mij was laatst -terwijl ik er grapjes over maakten- de bliskem ingeslagen :')



    Thnz voor te tip;)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oké zwijg. Ik wil daar niet aan denken als dat naar hier zou komen :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Up here dondert het al van 16u.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    KiKiSexyShit schreef:
    (...)


    Thnz voor te tip;)
    Hahah Fek. Nu begint het hier ook behoorlijk zwart te kijken. Je word bedankt :'). Nu is het overgewaaid naar mij, haha.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 18:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    daarjuist donderde het bliksemde het en regende het kei hard.Maar nu begint de zon terug te schijnen :)


    I need you like a heart needs a beat

    Mooi weer, zonnetje schijnt, warme lucht. Bij mij is het goed hoor :)

    Ik vind regen wel leuk, gewoon op de stoep gaan zitten en je helemaal nat laten regenen.:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is donker hier -_-
    Het regent en onweert

    Zonet was het nog aan het onweren, het is nu weer opgeklaard. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Hier de lucht blauw met witte schapenwolkjes. ;D


    blame the bully.