• Nou dat wil ik dus doen.
    Maar ik vraag me af hoeveel de verzendkosten ongeveer zijn voor 2 shirts?

    ligt aan de site en aan de verschepingskostten


    We can only learn to love by loving.

    Verschilt per site.
    Dus dan moet je op de site waar jij iets wil bestellen even rondkijken =3


    Up to the sky, To win, or die!

    ik niet, alleen uit hong kong (:


    Here I Am

    maar idd, verschilt per site (of per persoon, per product)


    Here I Am

    Ik heb Metallica Vans en een paar posters besteld die je in NL niet kon krijgen. Voor shirts zou ik het dus niet weten, sollie :X


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Een vriendin van me had een Nikes besteld vanuit Amerika, en ze kon toch wel wat meer bijrekenen voord e verzendingskosten.
    Maar ik weet ook niet hoeveel.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    `Ja heb ik gedaan! ((:

    -want ik had samen met (Decoy) en nog iemand niet van Q. Dingen besteld uit America. maar er kwamen wel meer dan 60 euro verzendkosten bij, want de belastingsdienst kwam opeens langs en moesten we 60 euro bij betalen. Maar we hadden wel meer besteld dan 2 shirts.

    -maar ik denk niet dat dat voor 2 shirts geld. maar je moet het zelf weten. ((:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 12:52 ]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    ik heb dat een keer gedaan. een vest van avril. maar de verzendkoste weet ik niet meer. maar in ieder geval duurt het heeel lang voordat et er is XD


    --

    Nog nooit gedaan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Thanks voor julliewj reacties(flower)

    nee nog nooit

    Ja ik, al behoorlijk vaak. Alleen ik krijg alleen grote pakketten uit America. Ik zou zeggen voor 2 shirts kan het vanaf de 8 dollar maar het kan oplopen tot maximaal 30 dollar.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mish schreef:
    ik heb dat een keer gedaan. een vest van avril. maar de verzendkoste weet ik niet meer. maar in ieder geval duurt het heeel lang voordat et er is XD
    Hangt ook maar net van het bedrijf af. Ik heb alles altijd binnen 2 weken.


    Wie du mir, so ich dir.