• Liebe Tokio Hotel fans!¡..,



    Er worden heel veel TH-FANS in-elkaar geslagen (soms wel tot moord pogingen!¡..,)



    Daarom vind ik dat wij ieder jaar een moment stilte moeten houden voor de FANS die dood zijn en die lastig gevallen worden..,



    Op: 4-8 (4 augustus) om 3uur..,1 minuut stilte.., voor alle TH-fans die dood zijn & lastig gevallen worden omdat ze FAN zijn..,



    Stuur deze mail naar zoveel mogelijk andere TH-FANS..,



    Heel erg bedankt!¡..,



    Vergeet het nooit meer!¡..,



    Kuss Jellaniee=DizzyLoveTom

    XxSeebxxX(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ga ik doen,

    ...Zijn er ook mensen vermoord omdat ze fan zijn? Dat lijkt me toch sterk.


    You move me ......... Kurt

    Dan is ineens de halve wereld stil ><
    al die neppe fans ;x 'ja ja, je moet je mond dichthoude! tss ja hallo!!' ik zie het echt voor me x'D Het is heftig,maar ik doe er niet aan mee want wat bereik je ermee?


    your eyes are like stars in the night.

    Ehhw, sorry maar ik ga daar geen minuut stilte voor houden :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zit dan denk ik aan het strand...
    Dus dan ga ik op mijn luchtbed herdenken :Y)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    :')

    Wow, 4 8 3
    ...
    Toevàllig :b


    By the way, have a nice day (:

    Goed ideee :D
    ik ga het in mijn gsm noteren dat ik het zeker niet vergeet
    x


    Keep on smiling

    Ik kan me niet herrinneren dat iemand mij te hulp schoot toen ik in elkaar geramd werd, omdat ik zei dat ik backstage was geweest zonder een M&G gewonnen te hebben of whatsoever. Dus ik vind het crap. Al die fans staan alleen voor elkaar klaar als het ze uitkomt, net zoals iedereen dus. Maar als het er echt op aankomt doet niemand ene flikker dus vind dit eerlijk gezegd echt grote onzin.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 17:38 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Daarmee wil ik eigenlijk alleen maar zeggen. Met stilte kom je nergens. Trek liever je bek open en help andere als het nodig is (maar wel op een fatsoenlijke verstandige manier)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind het een super idee
    ik vind het vreselijk dat fans in elkaar worden geslagen omdat ze gewoon graag naar Tokio Hotel luisteren enzo. Gewoon omdat die th-haters Tokio Hotel niet moeten gaan ze de fans lastigvallen.
    hoe laag kun je vallen.


    One Day you'll remember me...

    Nou mijn naam is niet meer DizzyLoveTom maar weer gwn MissBitchiee. :$

    Ksx.


    Life is a beautiful struggle

    Iedereen die denkt dat dat ie het gaat vergeten; zet het dan gewoon in je telefoon, of agenda of weet ik veel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Is het erg dat ik niet meedoe? Natuurlijk vind ik het erg dat die fans -als er dood zijn gemept etc.- dood zijn. Maar wat bereik je met een minuut stil zijn? Natuurlijk kun je het zien als respect tonen. Maar alsnog vind ik het zinloos en zou ik het toch vergeten..


    You'll never dream alone. <3

    Waarom alleen voor TH-fans? Doe het dan ook voor alle andere mensen die vermoord worden of in elkaar worden geslagen.


    History is not hatred.