• - Help me kiezen -

    ik heb teveel ideetjes :$ met dank aan Mistake =3
    de titel word waarsgijnlijk Love is a battlefield. maar als je iets beters weet zou je dan ff een reactie erover willen dumpen

    dus stemmen

    idee 1 : [..] leefde vroeger samen met de Cullens. na een lange tijd keert ze terug bij de familie en ontdekt dat er meer in het leven is dan niet opvallen en verstoppen. ze ontdekt de liefde. maar of de liefde ook wederzijds is?


    Idee 2:

    [..] kent Jacob Black al haar hele leven. ze ziet hoe hij kapot gaat aan het verdriet over Bella,maar begrijpt niet waarom hij nooit wat in haar heeft gezien. ze is woedend en heeft maar een doel voor ogen ; Bella moet weg..


    idee 3 :
    In een oorlog is allesveroorloofd. dit geld ook voor [..] en Bella. beiden houden ze van Edward Cullen, de beeldschone vampier. Maar wat als hij geen keuze tussen hen kan maken en de meiden elkaar in de haren vliegen en er een soort oorlog ontstaat

    Idee 4:
    [..] komt bij de cullens wonen en die haalt het hele gezin uit elkaar. Carlisle heeft niks door en ziet in haar een geweldig persoon maar ondertussen verleid ze de drie jongens waardoor ze voor alleen maar voor ruzie en problemen zorgt.


    Invullen:
    Welk idee?
    Titel?
    Naam hoofdpersoon?


    We can only learn to love by loving.

    Ik ga voor de 2e! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Idee: 1
    Titel; I love you but Do you love me?
    Naam hoofdpersoon: Emelie?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 17:48 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik ga voor idee 1 :Y)
    titelinspriratieloos
    Lilly -- sorry ik hou té erg van die naam
    laat je me weten wat het geworden is [: ?


    Just a simple "I love you" (:

    Welk idee? Idee 1
    Titel? Love is a battlefield (origineel eh _O_)
    Naam hoofdpersoon? Chek deze site.


    I found myself in Wonderland.