Ik ben nu op de pc. Maar ik heb geen verbinding meer met mijn laptop. Weet er misschien iemand hoe ik dat kan oplossen? En ik vind geen mogelijkheden om weer verbinding te maken.
x
Misschien staat het netwerk uit en kan je er daarom niet op. Het kan ook zo zijn dat jouw netwerkantenne verkeerd staat, dat het stuurprogramma is gecrasht of dat er een fout zit in de uitvoerende files van de netwerkkaart ^^
Ik denk zelf een van de eerste twee
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Fortune schreef:
(...)
Geprobeerd. Bij mij was het diagnose of herstel. Niets. Er is iets van netwerkadapters niet aangesloten ofzo. Ik weet niet wat het is.
Nou, dan moet je de router even aan- en uitzetten. ^^
Dat gebeurt bij mij zó vaak. Maar meestal bij ons is dat al het internet uitgevallen. We kunnen dan ook niet meer bellen. Misschien even opnieuw opstarten?
Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.
Op de computer waar ik nu op zit heb ik ook heel vaak geen verbinding.. maar dan moet ik 'm gewoon een keer opnieuw opstarten. dus misschien helpt dat..