• Een liedje van Michael jackson. Met als Titel Morphine. Hij zingt over iemand die verslaaft is aan drugs, telkens weer inneemt, en dan weer 2 keer zoveel.

    -There's no need to dismay
    Close your eyes and drift away
    Demerol, demerol
    Oh God he's taking demerol-

    Als je het toch bekijkt lijkt het als een schreeuw voor hulp.

    http://www.youtube.com/watch?v=2rQZ-L8KC_A&feature=related

    The world just wouldn't listen.

    x.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 11:49 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Een liedje van Michael jackson. Met als Titel Morphine. Hij zingt over iemand die verslaaft is aan drugs, telkens weer inneemt, en dan weer 2 keer zoveel.

    -There's no need to dismay
    Close your eyes and drift away
    Demerol, demerol
    Oh God he's taking demerol-

    Als je het toch bekijkt lijkt het als een schreeuw voor hulp.

    http://www.youtube.com/watch?v=2rQZ-L8KC_A&feature=related

    The world just wouldn't listen.

    x.


    The world just wouldn't listen?

    hahahaha. right,

    LxKaulitz schreef:
    (...)


    ja nu gaat iedereen elk liedje te letterlijk nemen.

    rihanna - rehab : 'it's like you were my favorite drug' - OH NEE NEE ZE IS AAN DE DRUGS.

    kom op zeg. (oke heel flauw i don't care).
    :Y)

    Presies, als we alles letterlijk gaan nemen dan:
    is Anelte Olson onsterfelijk
    wil Marco Hietala sterven om zich leven te voelen
    komen de wolven ons halen
    en heeft de zanger van Blof een vriendin die over de hele wereld rijst en heeft hij allemaal vlaggen in zijn tuin staan.

    Dit is NIET kwaat bedoelt maar ff als voorbeelden.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Zovaak wordt er over de dood gezongen.geschreven.
    Luisters is voor de lol naar The poet and the pendulum:
    "The songwriter's dead.
    The blade fell upon him.
    Taking him to the white lands
    Of Empathica
    Of Innocence
    Empathica
    Innocence"


    "Today, in the year of our Lord 2005,
    Tuomas was called from the cares of the world.
    He stopped crying at the end of each beautiful day.
    The music he wrote had too long been
    without silence.

    He was found naked and dead,
    With a smile in his face, a pen and
    1000 pages of erased text."


    Dat betekent toch ook niet dat Tuomas dood wil? Niet elk lied moet je letterlijk nemen.


    Om eerlijk te zijn.. Zou het mij niet eens verbazen als ze op een dag komen vertellen dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Ik bedoel, seriously. Luister naar zijn teksten en hoe hij praat, kijkt, alles. En probeer maar eens een foto of filmpje van hem te vinden waarin niet heel zijn polsen zijn bedekt met alles wat er maar omheen past.
    Maar ok, offtopic. Ik geloof echt niet dat hij zijn eigen dood heeft 'voorspeld' hoor. Er zijn zó veel liedjes over drugs, overdosis etc.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn.. Zou het mij niet eens verbazen als ze op een dag komen vertellen dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Ik bedoel, seriously. Luister naar zijn teksten en hoe hij praat, kijkt, alles. En probeer maar eens een foto of filmpje van hem te vinden waarin niet heel zijn polsen zijn bedekt met alles wat er maar omheen past.
    Maar ok, offtopic. Ik geloof echt niet dat hij zijn eigen dood heeft 'voorspeld' hoor. Er zijn zó veel liedjes over drugs, overdosis etc.

    Dat zecht niks, ik hbe ook latijd armnbanden om die mijn hele pols bedekken en mensen vinden mij ook depresief, maar ik ben het echt niet.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat zecht niks, ik hbe ook latijd armnbanden om die mijn hele pols bedekken en mensen vinden mij ook depresief, maar ik ben het echt niet.


    Ah kom op, kijk en luister dan naar hem :'D
    Maarja. Ik heb geen zin om weer met jou in discussie te gaan, ik weet inmiddels wel hoe dat doet.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 16:18 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hm tja iedereen mag denken wat ze willen. =D Maar ik blijf erbij, als je toch eens heel goed naar het liedje luisterd is het wel heel erg toevallig. De tekst slaat compleet op zijn leven en zijn dood. Maar oke.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Fighter schreef:
    ergens heb je wel gelijk. maar niemand had dat denk ik opgemerkt tot zijn dood denk ik.


    None but ourselves can free our minds.

    Het is net of hij het niet wil zingen want hij zingt het zonder gevoel vind ik. En in zijn andere songs voel je dat gevoel van hem wel


    Happiness hit her like a train on a track