Is houden van niet een te groot woord, aangezien ik niet kan lezen dat hij je vriendje is. Ik zou het gewoon voorzichtig bekend maken. Meer met hem omgaan Y'know. Dan kan het later makkelijker worden om dat te zeggen
Mannequin schreef:
Is houden van niet een te groot woord, aangezien ik niet kan lezen dat hij je vriendje is. Ik zou het gewoon voorzichtig bekend maken. Meer met hem omgaan Y'know. Dan kan het later makkelijker worden om dat te zeggen
we gaan heel goed met elkaar om, vroeger logeerden we zelfs bij elkaar. maar das 5 jaar geleden:P
Mannequin schreef:
Houden van is inderdaad een groot woord. Maar, mijn beste vriend -dus zoals je leest niet mijn vriendje- daar houd ik ook hartstikke veel van dus het hoeft niet meteen je vriendje te zijn om er van te kunnen houden.
optopic: inderdaad, als je er nu niet zo veel mee omgaat kan je dat beter eerst doen voor dat je echt gaat zeggen dat je van hem houdt.