• Mijn oude vriendinnen.
    Ik was heel close met vier meisjes begin dit jaar en een voor een haakten ze af. En nu raak ik de laatste kwijt ; mijn beste vriendin sinds groep 7. Ik heb het gevoel dat ik haar nu in de steek laat, haar laat vallen. Maar ik weet zelf ook dat het niet alleen aan mij ligt. Want mijn vriendin heeft in een x hele andere vriendinnen ,wat ik niet erg vind. En daar gaat ze heel veel mee om,Maar ze roddelt en zeurt wel over mijn vriendinnen. En ik ben nogal veranderd sinds dit jaar omdat ik dankzij mijn nieuwe vriendinnen niet meer zo onzeker over mezelf voel en voor het eerst in drie jaar echt gelukkig met mezelf ben. Het klinkt misschien zeikerig,klote of cliché maar ik wil mijn vriendinnen niet kwijt, maar ze laten me ook wel merken dat ze mijn vriendinnen niet meer zijn door over me te praten. En ik voel me nu best wel klote want ik was echt heel blij met die meisjes.


    We can only learn to love by loving.

    oooh,poor you (K)
    maar je moet gewoon met hun afspreken,dan loopt alles wel los,en worden jullie miss terug vriendinnen (: ?
    begin eerst met een msn gesprek,en kijk dan wat ze ervan vinden om nog eens iets met zn allen te gaan doen ;)


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    oooh,poor you (K)
    maar je moet gewoon met hun afspreken,dan loopt alles wel los,en worden jullie miss terug vriendinnen (: ?
    begin eerst met een msn gesprek,en kijk dan wat ze ervan vinden om nog eens iets met zn allen te gaan doen ;)


    een van hen,mijn beste vriendin iets. heeft ruzie met die andere twee meisjes en kent de derde niet echt. en die derde is de hele vakantie weg en die andere 2 negeren me nu zo'n beetje.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    een van hen,mijn beste vriendin iets. heeft ruzie met die andere twee meisjes en kent de derde niet echt. en die derde is de hele vakantie weg en die andere 2 negeren me nu zo'n beetje.
    dan moet je beginnen met die 2 negeerders,en met hun te praten (:
    en als die je die 3e eens voorstelt aan je beste vriendin,miss kunnen ze het heel goed vinde ^^ ?
    En ga na of die ruzie tussen die 2 meisjes en je vriendin echt nodig was,kijk of de reden er nog altijd is,en vraag of ze bereid zijn het terug goed te maken (: ?


    everybody needs a song.

    Gewoon vergeten.
    Uiteindelijk ben je blij dat je eraf bent, dat had ik eerst ook. ;]


    Mew <3