• Ik heb wel vaker aan graffiti gedaan, maar nooit zeg maar serieus, écht dingen ontwerpen enz. En vandaag hadden we een workshop en heb ik met een vriendin een ontzettend coole tekening gemaakt. [/Komt vast nog wel een foto van]. En dat vond ik zo gaaf dat ik er nu over na zit te denken om gewoon een paar spuitbussen te kopen en we hebben vast nog wel hout om op te spuiten, of ik koop doeken. Ik zie nog wel. Maar nu kom ik écht niet snel aan inspiratie. Ik heb wel wat, maar ik weet zegmaar niet waarin ik het moet verwerken. Iemmand ideeën? Ik zat te denken aan iets met een dier ofzo.
    Of misschien heeft hier iemand ervaring met graffiti, die mij een aantal (moeilijkere) technieken kan uitleggen ofzo.
    Thanx alvast.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 19:18 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Graffiti is geniaal, je moet wel uitkijken voor je kleren enzo x-x maar goed.

    ik weet er niet zo heel veel vanaf dus kan je niet echt helpe


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Graffiti is geniaal, je moet wel uitkijken voor je kleren enzo x-x maar goed.

    ik weet er niet zo heel veel vanaf dus kan je niet echt helpe

    Dat valt op zich best wel mee hoor.. Ik heb een uur gespoten en er zitten alleen wat spetters op mijn vingers. :P
    Je hoeft er ook niet veel vanaf te weten om een goed idee te hebben? (A)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik tag alleen maar, en ook nog met verfstift dus ik kan je niet helpen. Sollie (A)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Screwed schreef:
    (...)
    Dat valt op zich best wel mee hoor.. Ik heb een uur gespoten en er zitten alleen wat spetters op mijn vingers. :P
    Je hoeft er ook niet veel vanaf te weten om een goed idee te hebben? (A)

    maak anders gewoon een bekend persoon ? je idool fseu :$


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)
    maak anders gewoon een bekend persoon ? je idool fseu :$

    Als je zou zien hoe ik een mens teken lach je je helemaal de tering, serieus :'D
    Geen optie dus :P
    @ThePhenom: Oeh, we hebben een crimineel in ons midden?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben een beetje aan het schetsen gegaan en ik kwam uit op iets als dit. Ik weet dat het niet echt een graffiti ontwerp is maar dat boeit niet. Maar heeft iemand een idee voor een tekst ofzo?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik doe ook heel veel, alleen hangt ervanaf wie je egt bent, maak iets wat bij je past of wat je hartstikke gaaf vind (BV: een draak, en stel het is vet lelijk ofzoo probeer er iets schattigs of engs van te maken, en anders steeds vaker proberen)

    BonDuElle schreef:
    ik doe ook heel veel, alleen hangt ervanaf wie je egt bent, maak iets wat bij je past of wat je hartstikke gaaf vind (BV: een draak, en stel het is vet lelijk ofzoo probeer er iets schattigs of engs van te maken, en anders steeds vaker proberen)

    Ik heb net een schets gemaakt die helemaal mij is. Ik ga hem even goed maken en dan zal ik hem online zetten =)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    BonDuElle schreef:
    ik doe ook heel veel, alleen hangt ervanaf wie je egt bent, maak iets wat bij je past of wat je hartstikke gaaf vind (BV: een draak, en stel het is vet lelijk ofzoo probeer er iets schattigs of engs van te maken, en anders steeds vaker proberen)

    Ik heb net een schets gemaakt die helemaal mij is. Ik ga hem even goed maken en dan zal ik hem online zetten =)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Ik heb net een schets gemaakt die helemaal mij is. Ik ga hem even goed maken en dan zal ik hem online zetten =)


    Jeej leukk! ^^

    Kinda onduidelijk, maar bout. Het is iets :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Kinda onduidelijk, maar bout. Het is iets :'D

    Oeh, best leuk :'D
    Al zou ik het persoonlijk nog 'drukker' maken en met veel kleurtjes erbij enzo :'D

    Ik heb wel eens graffiti gespoten, maar .. nou niet echt een ontwerp, alleen tekst .. maar niet zo mooi als dat je ziet overal zegmaar, ik zette er volgens mij wat op over TH =3 met 2 andere. maar verder heb ik ook geen ervaring ermee . :]]

    Hmm ik zet alleen simpele tekstjes als ik graffiti spuit, maar een heel kunstwerk heb ik nog nooit gedaan ^^


    I build a house for your bones!

    Ik heb vroeger eens zo'n workshop gedaan. Ik weet wel ongeveer nog de technieken enzo hoe je best te werk gaat. Misschien moet je op internet maar eens foto's zoeken van grafiti werken, zeker van bekende kunstenaars en dan doe je sowieso wel inspiratie op


    All was well.