• - Origineel? Titels goed?-

    ‘’Amnesia’’

    Ellen is gelukkig samen met haar vriend Trace. Maar wanneer deze een autoongeluk krijgt en een soort hersenschudding krijgt waardoor hij zich niks herinnert,zelfs zijn grote liefde niet. Ellen leert Trace opnieuw kennen en ze worden opnieuw verliefd ; maar er liggen gevaren op de loer. Zullen de twee hun gevaren overwinnen en samen blijven, of worden ze uit elkaar gehaald door het eeuwige getouwtrek van goed en kwaad.

    ‘’ terrified for life ‘’

    [..] lijd een rotleventje : ze durft niet naar buiten,heeft geen vrienden behalve haar grootmoeder bij wie ze woont. Op een dag komen er nieuwe buren naast haar wonen : waaronder de beeldschone buurjongen Luca. Luca leert haar om van het leven te genieten, hoe ze moet genieten van elk moment. Luca leert haar de regels van het leven, en nog iets meer. Ze word smoorverliefd op Luca,maar wat als Luca terug naar zijn thuisland italië verhuisd? Zal [..] hem volgen voor een gelukkig leven of valt ze terug in haar dal?


    - ik zeg niet dat ik beide series ga maken ik wil alleen jullie mening over ze (A)


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou de eerste doen :]
    Maar ze zijn beide orgineel + de titels zijn goed (:

    De eerste lijkt mij het leukst en ook omwille mijn naam. (A) x)


    Let the Night embrace you

    xACCURATE schreef:
    Ik zou de eerste doen :]
    Maar ze zijn beide orgineel + de titels zijn goed (:


    None but ourselves can free our minds.

    Die tweede is erg leuk n.n Maar misschien is dan een iets betere titel 'Live Life' of zo :'D das pakkend:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.