• Hebben jullie ook dat je denkt dat je wat ziet maar dan eens goed kijkt en dan dat het opeens een plant of iets anders is? 'S avonds liep ik mijn kamer binnen en dacht ik dat er een iemand op mijn bureau stoel zat met een zwarte jas en een zwarte hoed maar toen ik beter keek was het mijn bed deken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Uhu,en dan schrik ik me rot. Of anders is het nog echt ook te veel ervaring met geesten.

    Ja, dat had ik wel eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, heb ik ook vaak. Maar weet je wat eng is? Ik had dus m'n laptop op de grond staan maar die geeft zo een klein blauw lichtje... maar op de muur lijkt dat REUZE groot. En ik sluit m'n ogen en na een tijdje doe ik die weer open en zie ik een MEGA GROOT BEEST IN M'N KAMER! Ik gil natuurlijk alles bijeen. Bleek, dat er een vliegje voor dat lampje zat en het op de muur natuurlijk een reuze ding leek --' ik haat vliegen. serieus hard.


    You'll never ever ever be mine.

    heel vaak ><


    Just a simple "I love you" (:

    Ik gooi mijn kleren altijd op de grond als ik ga slapen, en dan 's ochtens is het een minibeetje licht in mijn kamer, en dan zie ik iets zwarts en dan denk ik heeft mama poesje alweer in mijn kamer gelaten? En dan ga ik het aaien, merk ik dat het een kledingstuk is =.='


    a figment of your imagination

    Talkative schreef:
    Ik gooi mijn kleren altijd op de grond als ik ga slapen, en dan 's ochtens is het een minibeetje licht in mijn kamer, en dan zie ik iets zwarts en dan denk ik heeft mama poesje alweer in mijn kamer gelaten? En dan ga ik het aaien, merk ik dat het een kledingstuk is =.='


    omg hahahaaaaa xD Srry vind ik zooo grappig (:
    maargoed ik heb het ook altijd x]


    Here I Am

    ehh, nee?

    Ja, dat heb ik ook wel eens hoor. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    jah heb ik best wel vaak. dan schrik ik omdat ik denk dat ik wat zie,, maar neej,, xd dan blijkt het iets heel anders te zijn XD


    --

    Ik had dat telkens op mijn vorige kamer, maar dat was de deur van de kamer van mijn ouders.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    heb ik ook soms ;p
    eerst lijkt het dan eng,
    en dan is het grappig xd


    -kabouter

    Dat heb ik zo vaak :P
    vooral in bed want ik heb hoogslaper en dan kijk ik naar beneden in het donker.
    en in mijn kamer ligt allemaal troep en dan zie ik allerlei dingen die er niet zijn en dan kijk ik goed en dan ist gewoon me jas ofso xD

    ja heel vaak xD
    ik weet nog dt m'n tante is zei: allez wat is da tnu? welk beest is dat?
    toen ze beter keek zag ze dat het de kont van 'n koe was xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja da heb ik ook vaak
    of dan ben ik in de stad en zie ik allemaal bekenden terwijl als ik beter kijk ik die dus nog nooit gezien heb:p

    heb ik ook wel eens, maar dan vooral met woorden O.o
    k dacht een keer dat ergens klootzak stond, maar toen bleek er dus koolzuur ofzo te staan x'D


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable