• Hoi hoi mensennn...
    Ik ben hier opzich niet zo nieuw maar kom er bijna nooit. En uiteindelijk (jeaahh.. eindelijk) kreeg ik inspiratie... En ook een beetje dankzij hulp van vrienden (nahja, eig alleen SheilaAngel) en zo ben ik een beetje geholpen om alles te maken (bedankt alvast mensjes die die quiz al hebben gemaakt)
    Ik hoop dat jullie 'm ook allemaal leuk vinden! Reacties zijn altijd welkom (ook als het negatief is (weet ik wat ik moet veranderen)



    Eindelijk heb je ze ontmoet,

    de jonas brothers.

    Je vindt ze alle drie wel leuk maar wat vinden ze nou eigenlijk van jou?

    je wilt ze beter leren kennen dus jullie gaan samen naar een stadje toe,

    Je leert ze wel beter kennen... Maar je begint verliefd te worden. Zal een van de drie jongens ook verliefd op jou worden?

    En dan nog Miley, Taylor en Selena die in de weg liggen om jou ware liefde te kunnen inpikken. Gelukkig steunt Kevin jou altijd als de Miley, Taylor en Selena vervelend doen. Maar voelt hij toch wat meer voor je dan alleen vrienden zijn?



    (Het zijn btw al 3 delen geworden :) Iedereen die m gaat maken thank youuu!!! Ik zal proberen zo veel mogelijk delen te maken (een zal wel wt beter zijn dan de ander maar dan ben ik gewoon inspiloos)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 21:49 ]

    Ik zal hem maken ...

    Ik zal hem wel ff proberen;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.