• Hey guys, ik ben nieuw hier, en, dit gaat vriendloos klinken, ik wil graag wat vrienden hier om het een beetje leuk te hebben. Wie wilt? (: Ik ben een aardig persoon en sociaal enstuff. Af en toe word ik als arrogant omschreven vanwege mijn looks (: Dat ben ik niet. Nah, soms. x.


    The money & the power, bitch.

    Mannequin schreef:
    (...)Me 2. Ik zit hier bijna al 3 jaar en ik ken maar 2 mensen waar ik mee kan praten.


    uhuu (:
    oke, ik zit nu nog wel geen 3 jaar hier, maar kheb zowat hetzelfde probleem x'd


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    vind je? om eerlijk te zijn; geen idee hoelang in al op Q. zit, maar zóveel vrienden heb ik nu ook niet. Alleen een paar die ik voor Quizlet al kende & verder alleen maar wat standaard gesprekjes...


    ik zit hier al een tijd op en heb hier zo'n 10 vrienden gemaakt. En ik ben niet de enige, andere hebben het misschien wat moeilijker daarmee..


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    ik zit hier al een tijd op en heb hier zo'n 10 vrienden gemaakt. En ik ben niet de enige, andere hebben het misschien wat moeilijker daarmee..


    Leuk voor je (:
    dat ligt er ook aan hoe open of gesloten je bent tegen anderen. En eerlijk gezegd: zó overdreven sociaal ben ik niet. Maar wel lief (A)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Add maar. (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    MENSEN, Goash, wat veel (: Dat zag ik niet aankomen. Ik eh, voeg jullie allemaal wel toe als vriend, en dan praten we de volgende dagen allemaal wel, want vanavond ga ik niet redden. Ahaha.


    The money & the power, bitch.

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Leuk voor je (:
    dat ligt er ook aan hoe open of gesloten je bent tegen anderen. En eerlijk gezegd: zó overdreven sociaal ben ik niet. Maar wel lief (A)

    Ligt er inderdaad aan, ik ben ook niet overdreven sociaal, maar soms begin ik in een topic met iemand te praten en als er dan een mod komt die zegt 'ontopic blijven', beginnen we in elkaars gb te kladden en zo blijft dat duren. Mij mag ze ook add, maar je hebt niet veel aan iemand die in je vriendenlijst staat zonder er contact mee te hebben, snap je? :'D


    -

    Mannequin schreef:
    (...)Me 2. Ik zit hier bijna al 3 jaar en ik ken maar 2 mensen waar ik mee kan praten.


    Bij mij is het anders, ik praat eerst met mensen en dan ga ik via het gedrag kijken of die persoon wel wat voor mij is. (:


    You'll never dream alone. <3

    Welkom op Q! (:


    Never run out of reasons to smile...

    do you wanna be my friend? _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik wil ^^
    welkom op Q.


    Magic never ends.

    Ik wordt vriendjes met sommigen omdat het klikt, niet omdat ze om een vriendin vragen. :')

    als het klikt sure^^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 22:34 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Add me =D
    Ik zit al heel lang op quizlet, en steeds op andere accounts, maar .. ik ken maar 1 persoon :] echt té zielig..

    je mag me best pb-en ofso, maar ik reageer pas over een week _O_


    -

    @ Personen hier die zeggen dat ze geen vrienden hebben enzo: Misschien moet je dan socialer worden ofzo? Vrienden komen niet zomaar uit de lucht vallen..

    En agree met Prodigy eigenlijk.


    Everything means nothing, if I ain't got you.