• HOI :'DD
    oke ...
    iedereen heeft wel is ruzie tog -.-
    ik weet niet of het aan mij ligt :S maar ik maak de laatste tijd steeds meer ruzie op quizlet O.o soms dat ik boos word en dan gwn begin te dreige met : ga nog 1 keer een grote bek hebben en ik verkoop je echt een harde klap op je hoofd. xD
    oke sommige denken dna : ja zalwel -.-
    net ook al Ö maar dat was eigenlijk...ja nix >< gwn een dom menigs verschil ;)
    het komt gwn door mij ><
    het is wel heel toevallig dat het steeds ook met mij is -.-
    ik wil niemand beschuldigen.
    Ik wou het alleen ff kwijt.
    want het begint nu wel erg op te vallen :S
    Xpatricia


    don't Worry...Be gay.

    Haha Ik vind je iig niet raar kinderachtig or whatever :'D

    OKE DUDE :'DD


    don't Worry...Be gay.

    OEHWWWW :'D
    Maarehm, Ik trek gewoon snel me mondje open als ik iets vind :'D En dat vind ik dan omdat ik dat gewoon vind gewoon :'D Yeah whatever >.<

    Welkom bij de club :'DD

    Het is gwn zo:
    Ik zeg wat
    de ander vind het 'kinderachtig' of dom of WHATEVER en begint ze zeuren -.-
    ik kom voor mezelf op en zeg dus wat trug (nog op een aardige manier ook O.o)
    en dan beginnen ze WEEER te zeuren -.-
    en dan word ik boos en ga ik zegge dat ze gwn der bek moet houden en dat ze er niet mee moet bemoeien -.-
    zo iets >< je hoeft het tog niet eens te zijn met mijn menig -.- dan zeg je gwn : ik ben het daar niet mee eens (puh) :'DD


    ja man als die gastn puntigen tanden hadden zou je zo denken dat het zagen waren zo irritan laatst heb ik ook weer eens een jongen in elkaar getrapt normaal is het hater trapt lover n elkaar deze ker was het lover trapt hater in elkaar MUWHAHAHA en ht ging niet eens over TH maar over school boeken hij hadmijn boeken express op de grond gesmeten dus ik zeg wil je ze nu weer oprapen hij: nee jij vieze vuile gothic ik ben dus niet gotisch (kijk maa rin m'n fto boek) en ikke door het lint gaan ik duwde hem op de grond wreef hem met zijn hoofd over m'n boeken en zei: je gaat ze nu oprapen slappe lul die je er rond loopt en toen nog een laatste trap in z'n edele delen :P
    zoiets doet me goed

    xx

    OEHWWWW :'D
    Maarehm, Ik trek gewoon snel me mondje open als ik iets vind :'D En dat vind ik dan omdat ik dat gewoon vind gewoon :'D Yeah whatever >.<

    ja precies.^^


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    ja precies.^^


    omg is zo leuk om je mond open te trekken en dan heel bijdehand gaan lopen doen :P

    xx

    Ik heb het vooral op school, tegen leraren :'D

    (...)

    omg is zo leuk om je mond open te trekken en dan heel bijdehand gaan lopen doen :P

    xx

    en DAAR hebben heel veel mensen problemen mee -.-


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb het vooral op school, tegen leraren :'D

    ik ook :O
    en DAN word IK eruit gestuur :OÖ
    dan heb ik echt zo iets van : waarom ik :S u bewgint tog tegen MIJ te praten -.- en ik antwoord gwn :S ADOOH ><


    don't Worry...Be gay.

    Idd. En ze letten ook altijd alleen op mij, dan is iedereen aan het gillen, en dan zeg ik ''Kijk die vogel!'' en dan is het weer EVELIEN POPELIER IK WORD HELEMAAL GEK VAN JE, GA MAAR NAAR DE CONRECTOR!
    like wtf? >.<

    (...)
    en DAAR hebben heel veel mensen problemen mee -.-


    hoe bedoel je problemen dat ze het neit leuk vinden? want ik doe eht pas als ze tegen mij beginnen hea? als ik bijvoorbeeld weereens gekleurde veters in m'n schoenen heb en ze daraover gaan zagen. ga ik terug zagen en boss worden gij sjnap?

    UHU DUDE :"DD


    don't Worry...Be gay.

    PATRIES =D


    Lalalalalalalala.

    ij hbt wat met het woord DUDE is 't niet?

    Dude is cool Dude.

    JA DUDE :')


    don't Worry...Be gay.