• Ik was vandaag net bij concert van Cinema Bizarre, ik heb er een meisje van Q ontmoet die ik niet eens kon ><

    Ik stond naast haar, maar mijn ma had me bij haar weg gesleept. Ik dacht: Wtf o.o

    En toen bleek ze naast Kiro's moeder, zus, broer en buurvrouw te staan! Ongelovelijk! :|

    Ik was zó blij! Ik heb heel veel met haar geknuffelt en ik sta met haar op de foto, en ze heeft me haar naam verteld! En ze had een foto van mij gemaakt die ze aan haar zoon gaat geven, en waar bij ze mijn naam zegt! 8D

    Ze is bij al hun concerten, Kiro zei tegen haar dat ze bij het concert heel hard mee moet zingen en springen en alles! XD

    En ik heb een breekstaafje van haar gekregen [a]

    En nou ben ik BLIJ <33

    Pwoeh, was me weer een dagje... ._.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 0:39 ]


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Als mijn camera lief doet zet ik de foto nog wel op Q :'D Ze was een beetje stevig, had lang donker krullend haar en het zelfde neusje als Kiro, en zijn broer ook. ^^
    Noch immer am selbe dus. Maar waarom ik zei ik ben bang voor der. Als tegen je schreeuwt, just like Kiro is het echt iemand om bang van te worden, maar ze kunnen wel heel lief zijn, dat wel :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Enchant schreef:
    (...)

    Nee ze leek echt op hem en zijn broer ook en Kiro zat de hele tijd luchtkusjes naar haar te blazen en ik zag haar uiteindelijk backstage gaan. :'D

    Aahw, wat liefig dat zijn moeder gewoon in het publiek stond. _O_

    Da's wel vet 8).


    -

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik versta ook heel goed Duits hoor, terwijl ik nog maar één jaartje heb gehad. Niet vanwege Tokio Hotel ofzo, maar als je een beetje logisch nadenkt, versta je ongeveer alles van Duits.

    true, maar kijk. het gaat soms zó snel allemaal. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    true, maar kijk. het gaat soms zó snel allemaal. :X

    Ja, dat wel. :')

    Jij hebt veel geluk!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Trafficlight schreef:
    (...)
    true, maar kijk. het gaat soms zó snel allemaal. :X
    Als je altijd krom duits aangehoord hebt leer je het snelste :') En zo snel praten ze niet want ze komen uit het Noorden van Duitsland. Die praten eerder bekakt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Fortune schreef:
    Jij hebt veel geluk!.
    Hoezo dat? Die moeder is toch ook maar een mens :'). Je wilt niet weten wat sommige gister beleefd hebben :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Aahw, wat liefig dat zijn moeder gewoon in het publiek stond. _O_


    Ja, ze ziet hem niet zo vaak, alleen met kerst enzeu, echt zielig. Ze begon bijna te huilen ._.


    Scream for mercy!

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hoezo dat? Die moeder is toch ook maar een mens :'). Je wilt niet weten wat sommige gister beleefd hebben :Y)


    Tell me :'D


    Scream for mercy!

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als je altijd krom duits aangehoord hebt leer je het snelste :') En zo snel praten ze niet want ze komen uit het Noorden van Duitsland. Die praten eerder bekakt.

    haha, ja okay. dat wist ik niet. :] dan kan ik het ook nog wel verstaan.. maar sommige duitsers praten zo fakking snel. ôo dan is het net zo'n zoem weetjewel. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hoezo dat? Die moeder is toch ook maar een mens :'). Je wilt niet weten wat sommige gister beleefd hebben :Y)


    Ja gewoon, je komt toch ook niet elke dag een moeder van een beroemdheid tegen. Niet dat ze zo speciaal is.
    Hoe bedoel je beleefd hebben?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Schoot me net te binnen. Volgens mij was ze er gister ook, maar Strify's vader heb ik gister wel gezien met een paar koters [/aanhang-broers-zusjes-no idea]


    Wie du mir, so ich dir.

    Heet zijn zus Desiree? Want dan heb ik haar ook gezien...

    Whoooh. (:
    dat is echt vet!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!