• Brooke is een meisje die al veel problemen heeft meegemaakt met haar vader. Hij houd zijn handen nooit thuis als haar moeder weg is. Ze durfde het aan niemand te vertellen, totdat ze de moet bij elkaar raapt en het aan haar moeder verteld. Haar moeder ging over de rooie toen ze dit hoorde van Brooke. Al snel kwam de scheiding van Brook's haar ouders. Haar moeder verhuisde naar Forks. En haar vader haar vader zat in de gevangenis. Brooke voelde zich niet veilig in de buurt van jongens. Maar wat als de mysterieuse Edward Cullen vriendelijk is tegen haar en haar verleid met zijn fluwelen stem?

    Ik weet niet of ik het wel ga doen; dus de keuze is aan jullie.
    Die '...' is dus normaal gezien een meisjes naam die ik nog niet heb dus misschien kun je ook een naam geven; ik weet niet of de titel van het verhaal goed is dus als je een betere titel weet moet je het maar zeggen; ik denk dat de betekenis van de titel ook nog wel bij het verhaal past. Niet bij de inleiding maar wel bij alles wat er nog gaat gebeuren (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 22:41 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik ben aan het twijfelen tussen 'Brooke.' en 'June.'


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik vind het wel een goed en mooi idee! Zoiets heb ik nog nergens gelezen! Dus doen!
    Naam? Ik vind Lente en Zomer wel mooi. Is zo'n naam van een onschuldig meisje waar je niet verwacht dat er iets gebeurt.. I think.


    Jaybee dude (:

    TeamRenesmee schreef:
    Ik vind het wel een goed en mooi idee! Zoiets heb ik nog nergens gelezen! Dus doen!
    Naam? Ik vind Lente en Zomer wel mooi. Is zo'n naam van een onschuldig meisje waar je niet verwacht dat er iets gebeurt.. I think.

    Wat dacht je van 'Summer.' of 'Pippa.' ?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 22:17 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Zou ik hem nu eigenlijk wel doen; ik heb zoveel story's waar ik niet eens meer aan verder doe; omdat ik de zin niet heb; en omdat ik niet kan schrijven.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Als je deze wil doen zou ik 'm doen en kanje me dan zeggen wanneer de eerste er is? Btw vind ik Brook Peaches wel een mooie naam ;D + kan zijn dat als je 'm maakt ik 'm niet meteen maak maar dat komt omdat ik op vakantie zit. Maar jij moet weten ^^

    doen! als je het niet doet kom ik je vermoorden(6) owh shit, als je dood bent ga je hem zeker niet kunnen dien :X weetje als je het niet doet dat kom ik je voeten kietelen met een veer(duivel)
    en de naam June zou ik nemen want summer en brooke komen al best vaak voor en pippa vind ik nou zo'n rare naam^^


    The soul needs autumn.