• Goedemiddag.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het teken dat hij het verschrikkelijk vind dat ik op hem is dat ik in een sms stuurde: 'Ik ga u gewoon vergeten dat ik u volgend schooljaar gewoon weer verder kan haten.' Hij stuurde terug: 'Goed idee!' maar ik heb geen idee hoe ik hem kan vergeten want praktisch álles doet me aan hem denken. Maar ik denk dat het maar een impulsieve verliefdheid is, hoop ik.


    Only losers can act the way you do

    FREDisonline schreef:
    Er is een jongen, William, nieuw van vorig jaar (schooljaar 2007-2008) Hij was hysterisch, kon zich niet bedwingen, trapte en slaagde iedereen en was verliefd op Lena K. zij was het enigste meisje voor hem en haar deed hij niets. Hij heeft mij veel pijn gedaan toen, toen hij iedereen wel eens trapte maar het was wel lachen toen hij hysterisch was. Het was wel FOUT, iemand pesten of lachen met iemand is FOUT. Dit jaar (2008-2009) zat hij bij mij in de klas. Hij heeft zichzelf leren bedwingen en werd verliefd op mijn beste vriendin. Hij achtervolgde ons altíjd en we begonnen hem te slagen enzo omdat hij maar niet luisterden als we vroegen of hij weg ging, dat vond hij niet erg en bleef gewoon achter ons aangaan. Dan werd mijn BF gepest omdat hij op haar verliefd is, toen was dat slagen eigenlijk begonnen. Toen werd Roxanne, mijn bestie, bevriend met Shari. Ze begon arrogant en dominant tegenover me te doen en ik vertelde alles tegen William, deels ook omdat hij erover begon. Ik noemde haar wel eens arrogant maar nooit iets ergers ofzo. Toen vertelde William dat tegen R. en begon ze te wenen. Hét teken dat ze me wel leuk vond. Ze verzwegen het dat hij het zei en verzonnen dat ze een kado voor me aan het bedenken waren. R. zei het tegen mij en ik legde uit dat haar nooit een 'arrogant kutwijf' heb genoemd. Al mijn vertrouwen in William was kwijt en mijn band met Roxanne was nog sterker geworden. Op het einde van het schooljaar gaf W. toe dat hij op R. is. Ik ging kapot vanbinnen. Ik was verliefd op hem geworden. R. haat hem, dat staat vast maar ik hem niet. Té impulsief vertelde ik hem in een sms álles, dus dat ik op hem was. En nu probeer ik hem te vergeten omdat hij het waarschijnlijk verschrikkelijk dat ik op hem ben. Sorry voor mijn verhaal ><'

    je hoeft geen sorry te zeggen voor je verhaal. Ik vind het wel knap van je dat je alles verteld hebt in een sms. Ik zou dat denk ik niet durven.. dat vind ik wel knap van jou!

    Maar is het wel goed om hem helemaal te vergeten, want heb je al een antwoord van hem of niet? en waarneer heb je je sms vertstuurd? (cat)

    FREDisonline schreef:
    Het teken dat hij het verschrikkelijk vind dat ik op hem is dat ik in een sms stuurde: 'Ik ga u gewoon vergeten dat ik u volgend schooljaar gewoon weer verder kan haten.' Hij stuurde terug: 'Goed idee!' maar ik heb geen idee hoe ik hem kan vergeten want praktisch álles doet me aan hem denken. Maar ik denk dat het maar een impulsieve verliefdheid is, hoop ik.

    dit is een situatie dat je denkt: "kon ik maar terug"
    toch? (cat) :X

    Whipple schreef:
    (...)
    dit is een situatie dat je denkt: "kon ik maar terug"
    toch? (cat) :X
    Inderdaad. Ik wou dat ik alles kon terugdraaien en die sms niet had verstuurd. Ik heb die sms de tweede dag van de vakantie verstuurd of zo.


    Only losers can act the way you do

    Ik ben meteen terug.


    Only losers can act the way you do

    Hoi.
    Doei.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    hoi
    ik vertrek vannacht op vakantie voor drie weken dus jullie gaan me zoooooooooooolangm moeten missen, wat erg voor jullie !
    doei

    FREDisonline schreef:
    (...)Inderdaad. Ik wou dat ik alles kon terugdraaien en die sms niet had verstuurd. Ik heb die sms de tweede dag van de vakantie verstuurd of zo.

    en waarneer begon je vakantie? :X

    Conspiracy schreef:
    hoi
    ik vertrek vannacht op vakantie voor drie weken dus jullie gaan me zoooooooooooolangm moeten missen, wat erg voor jullie !
    doei

    veel plezier op vakntie! n_n

    LOVEtwilight schreef:
    Hoi.
    Doei.

    goedenavond
    en baai (H)

    kindjes, ik zou graag willen blijven, maar ik ga nu toch maar eens... =)
    baai (H)
    xx

    Conspiracy schreef:
    hoi
    ik vertrek vannacht op vakantie voor drie weken dus jullie gaan me zoooooooooooolangm moeten missen, wat erg voor jullie !
    doei


    Veel plezier!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    waarom zou ik je missen ?
    ik praat nooit metje. :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    en hey camille =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hey Naoom!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker