• Goedemiddag.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee, het was vroeger. Drie uur ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Tuurlijk, nu staan jullie quite.

    of niet?

    Whipple schreef:
    (...)
    en waarneer ga je het officieel maken? x'D

    niet (A)
    ik heb het met hem erover gehad, en ik zei zo van: he maar luister even :$ ik heb 2 week geleden ongeveer het uitgemaakt met iemand, dus ik wil liever niet dat dit van ons zegmaar zo snel superserieus word ofso :X want anders voel ik me net zoals dan, zo gevangen. niet dat ik van plan met anderen te gaan hoor. hoop dat je me beetje snapt ..
    en hij snapte me, want hij zei zo van 'ja dat we niet echt wat hebben want daar komt gekut van' (:


    -

    ik ging 5uur slapen en was kwart voor 8 al wakker x'D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    niet (A)
    ik heb het met hem erover gehad, en ik zei zo van: he maar luister even :$ ik heb 2 week geleden ongeveer het uitgemaakt met iemand, dus ik wil liever niet dat dit van ons zegmaar zo snel superserieus word ofso :X want anders voel ik me net zoals dan, zo gevangen. niet dat ik van plan met anderen te gaan hoor. hoop dat je me beetje snapt ..
    en hij snapte me, want hij zei zo van 'ja dat we niet echt wat hebben want daar komt gekut van' (:


    Dat is goed dat hij zo reageert.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    want hij vroeg me gisteren soort van, vandaar x'D
    ik was met hem ergens heen gelopen en de mensen met wie ik was naar die tent die zochten mij de hele tijd :X


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Dat is goed dat hij zo reageert.

    klopt, ik zat er al helemaal mee enso :X
    en echt, hij is zo'n schatje x'D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    niet (A)
    ik heb het met hem erover gehad, en ik zei zo van: he maar luister even :$ ik heb 2 week geleden ongeveer het uitgemaakt met iemand, dus ik wil liever niet dat dit van ons zegmaar zo snel superserieus word ofso :X want anders voel ik me net zoals dan, zo gevangen. niet dat ik van plan met anderen te gaan hoor. hoop dat je me beetje snapt ..
    en hij snapte me, want hij zei zo van 'ja dat we niet echt wat hebben want daar komt gekut van' (:

    dan vind ik het wel lief van hem n_n
    en ik snap je ook wel n_n

    sjezus, ouders zijn soms echt irritant o.O

    wat is er dan mierdepier? :o


    -

    viedeogame schreef:
    wat is er dan mierdepier? :o

    oke, oke wacht even het duurt heel eventjes..*gaat haar verhaal typen*

    kijk, ik neem dus wel eens 's avonds dus drinken mee naar boven, *in een beker* maar als ik hier dan 's avonds hier weg ga en ga slapen, loop ik niet meer naar beneden om mijn beker etc. wat ik mee naar boven genomen had, om dat terug te bregen. Dus dan denk ik "ik breng het morgen wel terug" maar soms vergeet ik dat. En dat had ik dus 2 dagen geleden ook gedaaan, en gister niet naar beneden gebracht.

    Komt mijn vader net binnen, zo van even "hooi" zeggen. Ziet hij die beker etc. staan vraagt hij:"Wat doet die beker hier?" ik zeg dus gewoon: "daar zat drinken in."
    hij: "en hoe lang staat die hier al?"
    ik: "weet niet, sinds gister ofzo?"
    hij: "en wat ga je daarmee doen?"
    ik: "dalijk naar onder brengen?"*begint zich te ergeren*
    hij: "en wie gaat dat dan afwassen?" *wij hebben geen afwasmachine*
    ik: "degene die af gaat wassen?"*ergert zich nu dood*
    hij: "weetje wat, ik neem aan dat je het zelf naar beneden gaat brengen. Of nouja, ik zie wel wat je ermee doet. Maar volgens mij hebben we het hier vaker over gehad" *volgens mij niet, maar goed*

    en dan loopt hij boos mijn kamer uit. En doet hij de deur dicht met een klap.

    *dit was deel 1*
    deel 2 volgt

    deel 2*voor als jullie die nog lezen*:
    even later komt mijn moeder. Ik zeg: "mijn cd-speler is kapot" *dat wist ze al een tijdje, maar wilde het geloof ik niet geloven*
    Dus zegt mijn moeder: "moet je naar je vader gaan, ik kan je hier niet mee helpen"
    ik: "ik ga niet naar hem toe, want hij is super chaggie"
    zij: "dat valt wel mee hoor"
    ik vertel alles van deel 1, en doe het ook na.

    blablabla, krijgen ruzie... en nu ben ik chaggie. En komt net mijn vader weer en probeert hij iets normaal te vragen, maar ik ben dus chaggie en antwoord dus ook chagrijnig. En dan wordt hij boos dat ik chagrijnig ben, en zo antwoord. Maar wil hij niet geloven dat het deels door hem komt... zoo. en dit was mijn lulverhaal.

    WHERE ARE YOU CAMILLE EN JAKDEPAK? (huil)

    naja. ik ga dan ook maar eens.. baai (H)