• Hellow peeps xD

    Oké, ik verveelde me & heb een nieuw verhaalding bedacht :Y) Een serie/story waarin Edward Cullen zoveel mogelijk getergd wordt :Y) Daar heb ik namelijk zin in xD

    Dus, nu wilde ik vragen of dit een goed idee is en of er mssch iemand is die hier samen met mij aan mee wil schrijven/ideeën bedenken ofzeu (nerd) Even een voorbeeld van een manier om Edward te tergen:

    Zijn ringtoon van zijn mobiel veranderen in 'Like a Virgin' van Madonna en zorgen dat die in de klas afgaat :Y)

    Dus, what do ya think?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Haha ;D
    Jaa doen doen doen! ;D
    Maar ik weet niet meteen van die streekjes :X
    mss kan je zijn onderbroeken vervangen door meisjesonderbroeken ,vooral strings :X, of als hij een rustig plaatje in de cd speler heeft, dat vervangen door extreme hardcore muziek en de boxen vollebak zetten. :'D

    Dat moet je echt doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    of of of een dood beest in zn kamer vestoppen x'D

    Therapy schreef:
    Haha ;D
    Jaa doen doen doen! ;D
    Maar ik weet niet meteen van die streekjes :X
    mss kan je zijn onderbroeken vervangen door meisjesonderbroeken ,vooral strings :X, of als hij een rustig plaatje in de cd speler heeft, dat vervangen door extreme hardcore muziek en de boxen vollebak zetten. :'D


    Dat van die hardcore muziek is gewoon té goed xD (duivel)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle