• Hallo mensjes! (:

    Mijn vriendin Kirsten heeft een heel mooi stukje verhaal uit haar eigen hart voor MJ geschreven. Ik zelf vind het super mooi geschreven, ook al ben ik zelf niet eens fan van hem! <3 Ze is bang dat mensen het slecht vinden, en haar uitlachen. Maar kirsten schatje, Het is super mooi

    Lees dit maar mensen, en geef jullie mening

    vele mensen hebben er alles voor over om nog 1x jou te zien.geduld,dat moeten we hebben.genieten van het leven.we moeten genieten van de vrijheid die jij al miste sinds je beroemd werd.onze tijd komt wel.die tijd is voor vele mensen nog ver weg.die van jou was heel dichtbij.het mocht jou niet overkomen.je moest je kinderen zien opgroeien,je moest ze een nachtkus geven,ze troosten als ze verdrietig zijn,je moest ze vertellen dat ze niet alleen zijn,je moest ze vertellen dat je er voor altijd voor hun zal zijn.dat kan nu alleen niet meer.we moeten genieten van het leven onze tijd komt nog wel.dan kunnen wij jou weer zien.we zien dan dat je weer egt vrolijk bent,dat je weer helemaal jezelf terug hebt gevonden.dé michael jackson.niet de michael jackson die wij kennen van zijn song; heal the world,beat it, billie jean,en nog vele anderen.maar de egt michael jackson die weer geniet van zijn vrijheid.ja mensen onze tijd komt nog.tot nu toe kunnen we daar alleen maar over dromen om michael jackson zo te zien genieten..

    [á]

    xx


    EDIT! ; Ze heeft er nog meer stukjes geschreven, en in een story gezet. Dus voor de fans of gewooon mensen die het willen lezen

    http://www.quizlet.nl/quiz/321472/part-of-michael-jackson/results.php?winner=601361

    x

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 14:09 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Verplaatst.

    Ik vind het mooi -krijgt er kippenvel van-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is mooi. Meer dan mooi. Ik zelf ben een grote van MJ en heb hier dus dikke respect voor. Serieus,dit is mooi. Misschien vind ik dat omdat ik best treur om het verlies van MJ.

    xx. (flower)

    Wauw!
    Echt heel mooi. En ook nog eens waar. Respect.
    Maar MJ topics waren verboden, toch?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Paralyze schreef:
    Wauw!
    Echt heel mooi. En ook nog eens waar. Respect.
    Maar MJ topics waren verboden, toch?

    jaa klopt, maar dit is niet echt een MJ topic, Dit gaat gewoon om dat Kirsten het zo mooi geschreven heeft [á] Haar creativiteit. <3


    Sometimes it's best not to care.

    Paralyze schreef:
    Wauw!
    Echt heel mooi. En ook nog eens waar. Respect.
    Maar MJ topics waren verboden, toch?

    Tis creativiteit.

    Snap eigenlijk niet waarom dit niet in een story staat maar oke. Daarom sluit ik het dus niet.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 13:51 ]

    Cherished schreef:
    (...)
    Tis creativiteit.

    Snap eigenlijk niet waarom dit niet in een stroy staat maar oke. Daarom sluit ik het dus niet.
    Stroy? :P
    Oké, dat is waar. ^^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Paralyze schreef:
    (...)Stroy? :P
    Oké, dat is waar. ^^



    x'D Ze bedoelt, Story ! [á]


    Sometimes it's best not to care.

    Ohja, typtyfus :')
    Sorry

    Het is echt heel mooi geschreven ö

    Ze heeft er een story van gemaakt, met nog meer stukjes die ze geschreven heeft <3

    http://www.quizlet.nl/quiz/321472/part-of-michael-jackson/results.php?winner=601361


    Sometimes it's best not to care.