• Ja, ik zag net dat als je nu je tekst veranderd, er in een huge lettertype komt te staan wanneer de laatste wijziging was.

    Blijft dat zo groot?

    Waarom staat dat er uberhaupt? =.=''
    En bij mij is het ook erg groot :|
    En je kan je bericht ook niet meer verwijderen :|:|

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 13:54 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dit is om te voorkomen dat mensen berichten schrijven met bijvoorbeeld kwetsende teksten en vervolgens vlak voordat een moderator komt de boel weer veranderd.

    Nu is dus duidelijk dat een bericht aangepast is. Moderators kunnen dan teruglezen wat het bericht eerst was.

    Berichten verwijderen kun je voortaan doen door je bericht aan te passen en de hele tekst weg te halen :P


    Dit is mijn signature...

    Klinkt (heel) redelijk. :Y)

    Nu nog Stories kunnen verwijderen. :')

    naja eigenlijk wel handig van je rutger :P

    Prodigy schreef:
    Ik wil trouwens weer de dingies die wérken op je profiel. :X

    Ik ook! Zonder dat is alles zo .. recht. =3


    None but ourselves can free our minds.

    @Prodigy & Doodsbang: Zelfs als die dingen nog werkten mochten die toch nog steeds niet? ;)


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    @Prodigy & Doodsbang: Zelfs als die dingen nog werkten mochten die toch nog steeds niet? ;)

    Op je profiel was het toch helemaal niet verboden?

    Er waren trouwens genoeg mods die het ook deden. (;

    Normaal gezien zijn die dingen verboden aangezien het Q helemaal schuin zet. :X


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Normaal gezien zijn die dingen verboden aangezien het Q helemaal schuin zet. :X

    Ja, dat was toch zo voor titels, forum, onderschriften etc. Maar je profiel mocht toch gewoon?

    Prodigy schreef:
    Klinkt (heel) redelijk. :Y)

    Nu nog Stories kunnen verwijderen. :')

    komt helemaal goed (Y)

    Vandaag of morgen wordt dat geprogrammeerd (yeah)


    Dit is mijn signature...

    Normaal gezien ook niet omdat die daar óók Q schuin zette, maar goed. De codes werken niet meer. ^^


    Let the Night embrace you

    bij mij is het als je het aanpast,, het helemaal nieuw in een nieuwe reactie, komt.. en ik dus mijn berigten niet meer kan verwijderen,, want dan komt er aanpassen te staan ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rutger schreef:
    (...)
    komt helemaal goed (Y)

    Vandaag of morgen wordt dat geprogrammeerd (yeah)

    Al die updates zijn leuk. ^^

    Dankje voor het werk enzo, en ook degene die de updates verzinnen zijn bedankt. :')

    Test probleem SugarWoody. ---

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 14:35 ]


    Bored.

    Rutger schreef:
    Dit is om te voorkomen dat mensen berichten schrijven met bijvoorbeeld kwetsende teksten en vervolgens vlak voordat een moderator komt de boel weer veranderd.

    Nu is dus duidelijk dat een bericht aangepast is. Moderators kunnen dan teruglezen wat het bericht eerst was.

    Berichten verwijderen kun je voortaan doen door je bericht aan te passen en de hele tekst weg te halen :P

    oow.. vandaar.. vraagje.. misschien is het dom ofzo, aber.. kijk wat als je je berichtje verwijderd, en blijft dan je aller eerste berichtje gewoon staan? [/voelt zich toch wel dom..]