• Oke,, ikk zit egt met een probleem !!
    Ik ben dus al een tijdje verliefd,, en mijn vriendin weet dat.. ze bleef bij me slapen,, had op mijn hyves gevraagt of IK zijn msn mocht.. nouw alles goed..
    Vraag ik gister aan hem op msn, of hij me sleutels had gevonden, (jha die was ik kwijt)
    krijg ik een smsje van die vriendin. 'Ja lekker met Mitch aan praten' dus ik kreeg het al benouwt.. hoe weet zij dat..
    dus nu zegt ze, dat ze bij hem was,, dus ik geloof dat neit.. en ze zegt ook dat ze gevraagt heeft wat hij van mij vind.. dus hij zegt. 'wil der eerst beter leren kenne'


    Maar ik weet dus neit of ik haar moet gelofen of niet, of ze dat egt gevraagt heeft, want ze maakt wel meer van die grapjes..
    maar anders vind ik het eng,, want ze wist wel dat ik met mitch aan praten was ;o
    En als het waar is,, ga ik dus nooit meer naar de speeltuin,, hem onder ogen komen !!
    Wat denken jullie ??
    Xx.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 13:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vraag t aan hem?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Vraag t aan hem?

    ja amar straks is het tog een grapje van me vriednin en dan weet hij het alsnog ;o
    En ik durf nu zowiezo niet meer tegen hem te praten :X

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 13:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SugarWoody schreef:
    (...)
    ja amar straks is het tog een grapje van me vriednin en dan weet hij het alsnog ;o
    En ik durf nu zowiezo niet meer tegen hem te praten :X
    je kan toch gewoon vragen of je vriendin dat aan hem gevraagd heeft, als ze dat gevraagd heeft hoeft dat toch nog niet te betekenen dat je hem ook echt leuk vind?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mischien is die msn van jou vriendin en niet van die jongen?


    .

    Marilena schreef:
    Mischien is die msn van jou vriendin en niet van die jongen?

    Hij heeft hem zelf gestuurd via Hyves ?
    en zij heeft het tegen hem gezecht,, niet ik ofzu..
    dus al zou die msn van haar zijn,, had ik er ngo niks aan gehad,, want ze heeft het gezecht in zijn gezicht zegt ze ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 14:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    hmm,ik zou dat toch niet zo'n leuke vriendin vinden (:


    everybody needs a song.

    misschien zegt hij wel tegen je vriendin dat hij je heel erg leuk vind :D
    Iedereen blij (A)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    SugarWoody schreef:
    Oke,, ikk zit egt met een probleem !!
    Ik ben dus al een tijdje verliefd,, en mijn vriendin weet dat.. ze bleef bij me slapen,, had op mijn hyves gevraagt of IK zijn msn mocht.. nouw alles goed..
    Vraag ik gister aan hem op msn, of hij me sleutels had gevonden, (jha die was ik kwijt)
    krijg ik een smsje van die vriendin. 'Ja lekker met Mitch aan praten' dus ik kreeg het al benouwt.. hoe weet zij dat..
    dus nu zegt ze, dat ze bij hem was,, dus ik geloof dat neit.. en ze zegt ook dat ze gevraagt heeft wat hij van mij vind.. dus hij zegt. 'wil der eerst beter leren kenne'


    Maar ik weet dus neit of ik haar moet gelofen of niet, of ze dat egt gevraagt heeft, want ze maakt wel meer van die grapjes..
    maar anders vind ik het eng,, want ze wist wel dat ik met mitch aan praten was ;o
    En als het waar is,, ga ik dus nooit meer naar de speeltuin,, hem onder ogen komen !!
    Wat denken jullie ??
    Xx.


    Ik wisthet Ik wist Het ik wist het !!!!
    Ze was helemaal niet bij hem,, omdat e ging vragen wat hij van mij vond ><
    ze ging kijken bij het oefenen van hun bandje..
    Oww god..
    Af en toe kan ik dat kind egt niet uitstaan !!!
    En nu gaat ze dus wel vragen of Hij mij gitaar les will geven,, omdat i keen gitaar krijg omdat ik over ben naar 3 Gt.. ><
    maar ik had gezecht.. 'Als jij je bek had gehouden had je het zo mogen vrage''
    dus nu gaat ze het vragen ook, omdat het dus maar en grapje was ><
    heb ik me een half uur zitten opfucken voor niks !!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    vraag of aan die gast of hij goede vrienden is met je vriendin, en dan even later vraag je of hij haar leuk vind (: