• Hebben jullie op nederland 3 daarnet het concert van MJ gezien? Het was van zijn 'Danger' tour, uit 1992. Geweldig concert geweldige man... Hij mocht dan een beetje raar zijn, op muziekaal gebied was hij geniaal! Ik kan het nog steeds niet bevatten, hij is er gewoon niet meer...

    R.I.P Micheal Jackson (huil)


    -

    Rest in peace. <3


    Let the Night embrace you

    ... O_o
    serieus.. i couldnt care less dat hij dood is.. :/


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb het niet gezien.

    Rest In Peace.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    LotteLampje schreef:
    ... O_o
    serieus.. i couldnt care less dat hij dood is.. :/
    Ghehe Ja lotte, het blijft onbegrijpelijk. Sommige mensen vinden het wél erg :').


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe Ja lotte, het blijft onbegrijpelijk. Sommige mensen vinden het wél erg :').

    hahah x'D Tja.. dat blijkt O_o ik kon die man persoonlijk niet.. vond ze muziek nieteens goed. x'D maarja. wel sneu voor ze familie offcourse.
    zo saddistisch ben k nou ook weer niet. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik zat net dus te kijken, ik denk zo van 'O die move kan ik ook wel!' Dus ik ga zo proberen op mijn tenen te staan flikker ik kei hard op mijn knieën! Zegt ons ma zo van 'Anouk, Michael heeft knie- en scheenbeenbeschermers aan, en hij doet dat al jaren.' nou lekker dus, had ik dat eerder geweten dan had ik hem niet na gedaan! XD


    -

    LotteLampje schreef:
    (...)
    hahah x'D Tja.. dat blijkt O_o ik kon die man persoonlijk niet.. vond ze muziek nieteens goed. x'D maarja. wel sneu voor ze familie offcourse.
    zo saddistisch ben k nou ook weer niet. x'D


    Je kon de man niet? :p


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)

    Je kon de man niet? :p

    ik kon hem wel. maar niet persoonlijk. dus ga ik niet zo zeggen. OOOOH WAT EEN VERLIES VOOR DE MENSHEID bladiblah


    The economy is suffering, let it DIE!

    nee niet gezien, ik heb op rtl 4 gezien dat ze in neverland waren...


    Never forget the things that make you smile

    omg ik wil zien verdekke ö


    Your Butt is Mine!

    Persoonlijk vond ik hem niet echt...leuk. Maar ik vind het wel spijtig op zich =S.


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ik heb het gezien.
    Ik zong lekker mee ;d
    En ik wil het gewoon niet geloven..

    R.I.P. Michael Jackson, blijft toch de belangerijkste man van de muziek wereld;d

    Heb een deel gezien, op het eind vloog ie het podium af. Daar waren z'n verzekeraars niet zo blij mee, maar goed. Het was een mooi stukje entertainment.


    No growth of the heart is ever a waste

    Meadow schreef:
    Rest in peace. <3


    None but ourselves can free our minds.

    het kan me niet zo heel veel schelen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.