Nou,het is nogal simpel. Wat is je favo Taal en waarom? Omdat je het mooi vind bijvoorbeeld..noem maar op. Dus wat is je favorieten taal en waarom? [ topic verplaatst door een moderator ]
Liefde is net zoals Japan. Het is groot.
brits-engels, frans -om te horen-, turks en japans.
we've only said goodbye with words
Zuid-Afrikaans is grappig. :'D
blame the bully.
xBiteMe schreef: Dat hele nette Engels vind ik heel mooi, maar het Ierse en Noord-Engelse accent vind ik wel supergaaf :]
For once I want to be the car crash.
Engels met een brits accent. en anders nederlands met een euh.. antwerps accent? (geen idéé hoe je dat zegt ;P) en frans!
Home is now behind you. The world is ahead!
Fries en het Australische accent.
"I shut my eyes in order to see.'
russisch omdat ik het niet kan verstaan
Ik vind Duits mooi, geen idee waarom. En Frans spreek ik heel graag.
Noors, omdat t heel grappig klinkt :"D En Engels met het accent van James...
JOYCEVIPx schreef: Antwaaaaaaaaaaaaarps<3 En het is niet misschien echt een taal,maar wel een dialect. En ik houw er gewoon van ja ^^
Get outta my head!
Chinees omdat het zo mooi klinkt en de karakters zijn heel mooi <3
But love's a malady without cure
Engels en Italiaan vind ik mooi en Nederlands en duits echt afschuwelijk! maar dat vroeg je niet he..
Je moet worden wie je bent.
Engels met Amerikaans accent, gewoon omdat ik het Engelse accent bekakt vind en totaal niet mooi. Spaans, omdat het gewoon een enorm mooie taal is en ik het mezelf aan het leren ben!
dream, dare, fly!
Japans ^^ Omdat het mooi klinkt en ja, i love the language<3
I solemny swear i am up to no good
Engels, met Brist accent is sexy Maar dialect, het leukste dialect is dan wel het Vlaams-Brabants en het Antwerps ;] En het Bornems natuurlijk
ik vind van dat echt Engelse, met zo'n lelijk accent echt grappig.. maar soms ook irritant,, aber.. ik weet niet wat ik echt mooi vind.. eigenlijk.. aber, ik weet wel dat duits heeeeeel lelijk vind..x'D