• De neus van MJ zou voor zijn dood geopereerd zijn omdat er huidkanker was aangetroffen.

    meldt de Telegraaf.

    klikkkkk.


    ok

    Blondine schreef:
    Vast weer een roddel ofzo?


    .

    Het gaat ook rond dattie al 2 jaar dood was. dus ik geloof echt helemaal niets meer ><


    Destroy what destroys you.

    als die 2 dagen voor ze dood was geopereert was die met een verbamdt je op ze neus die ambulance binnen gegaan en ik heb die foto gezien geen verbandtje

    tomismijn schreef:
    als die 2 dagen voor ze dood was geopereert was die met een verbamdt je op ze neus die ambulance binnen gegaan en ik heb die foto gezien geen verbandtje

    idd/


    .

    Ik vertrouw alleen TMF, die melden alleen volledig bevestigd nieuws.


    I want my bloody cheese now!^^

    De Telegraag meld wel meer roddels =.=

    Ze beweren nu ook dat Kristen Stewart zwanger is van Robert Pattinson omdat ze op een foto een vetrol zagen en Robert de laatste tijd gestrest is. En omdat Kristen schijnbaar een zwangerschapstest nodig had en een vriend of vriendin die liet halen. Maar serieus, de Telegraaf lult wel meer.


    -

    het wordt steeds maffer!:O


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    het was toch al zeker dat hij dood is door dat slaapmiddel?


    -

    ik geloof niets meer.
    hij is dood en thats it
    sorry dat het zo hard is maar waarom verzinnen ze roddels. laat die man toch met rusten.


    Love is the movement <3

    Het verwonderd me zelf niet eens o.o


    Happiness hit her like a train on a track

    Kunnen ze hem en zijn familie niet gewoon rust gunnen ofzo. Ik heb echt medelijden met hun. Die pers met hun belachelijk roddels ook altijd.¬¬


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nu beginnen ze vanalles te verzinnen. Ik ben al die Mj gedoe echt beu aan het worden. [/sorry dat het zo bot klinkt].

    En dat zeggen ze nu pas .__.


    Just a simple "I love you" (:

    xBiteMe schreef:
    De Telegraaf meldt wel meer.. :X


    None but ourselves can free our minds.