• Hay Hay.
    Mensen, deze meid heeft hier een klein probleempje?
    nl; ze vertrek deze nacht naar griekenland.
    Maar problem is
    elk jaar moet ik daar opnieuw vrienden gaan zoekn. En ik haat dit, ik ben daar te verlegen voor. Dus nu mijn vraag, hoe zoeken jullie je vrienden op vakantie ?


    être toujours en retard!

    Cake schreef:
    ach jij zit tenminste op één plek(nja daar ga ik vanuit;) )
    ik moet een rondreis maken¬¬ om de 3 of 4 dagen naar het volgende park, dat 2 week lang in zweden...
    dat rottig


    être toujours en retard!

    Bij mij gaat het meestal vanzelf.
    Vorig jaar ontmoette ik iemand in het zwembad (helaas was hij alleen op bezoek) en ook een keer ben ik vrienden geworden met een meisje doordat ik vroeg hoelaat het was zodat ik kon gaan zwemmen (nerd)
    Dus ik weet niet precies hoe je het zou kunnen doen...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dat heb ik ook altijd,en omdat ik niet zo superrr goed engels kan,maak ik ook niet veel vrienden,en ik ben daar ook te verlegen voor ><

    Mss kan je dit doen :

    Als je een groepje ziet,eerst luisteren welke taal ze spreken en dn er bij gaan staan ofzeu??

    Suc6

    owjah en een leuke vakantie!

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    dat heb ik ook altijd,en omdat ik niet zo superrr goed engels kan,maak ik ook niet veel vrienden,en ik ben daar ook te verlegen voor ><

    Mss kan je dit doen :

    Als je een groepje ziet,eerst luisteren welke taal ze spreken en dn er bij gaan staan ofzeu??

    Suc6

    owjah en een leuke vakantie!

    XoxO


    hihi, dat laatste deel vind ik nogal eng.
    Je weet nooit hoe die mensen gaan reageren als je erby staat.
    Ik voel me altijd een buitenstaander in zo'n grote groep. -soms toch-
    daarom doe ik dat niet


    être toujours en retard!

    fireflies schreef:
    (...)

    hihi, dat laatste deel vind ik nogal eng.
    Je weet nooit hoe die mensen gaan reageren als je erby staat.
    Ik voel me altijd een buitenstaander in zo'n grote groep. -soms toch-
    daarom doe ik dat niet[/quote

    Zelf doe ik dat ook niet hoor x3

    Of ga op de rand vn het zwembad zitten met je voeten in het water,en spetter iedereen nat?Mss doet iemand dn wel mee en dn heb je nieuwe vrienden x3 of ga naar het strand en ga een beetje in de zee zitten en als iemand dn naar je kijkt lach dn even en mss komt ze wel naar jou toe?

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    fireflies schreef:
    (...)

    hihi, dat laatste deel vind ik nogal eng.
    Je weet nooit hoe die mensen gaan reageren als je erby staat.
    Ik voel me altijd een buitenstaander in zo'n grote groep. -soms toch-
    daarom doe ik dat niet[/quote

    Zelf doe ik dat ook niet hoor x3

    Of ga op de rand vn het zwembad zitten met je voeten in het water,en spetter iedereen nat?Mss doet iemand dn wel mee en dn heb je nieuwe vrienden x3 of ga naar het strand en ga een beetje in de zee zitten en als iemand dn naar je kijkt lach dn even en mss komt ze wel naar jou toe?

    XoxO

    hmm, die van het zwembad is zo slecht nog niet. Maar je hebt zo van die mensen die daar niet tegenkunnen. das wel rottig dan, dan heb je eerder ruzie, dan vrienden :D


    être toujours en retard!

    ik ben ook fuckin verlegen als het om nieuwe vrienden gaat.. vorig jaar had ik gewoon niemand :x ik wil het dit jaar anders aanpakken.. maar hoe..? dunno.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    fireflies schreef:
    (...)
    hmm, die van het zwembad is zo slecht nog niet. Maar je hebt zo van die mensen die daar niet tegenkunnen. das wel rottig dan, dan heb je eerder ruzie, dan vrienden :D


    Whahah juah dat kan ook xD

    maar ik weet niks meer,srry <3

    Anders kom je ook naar turkije en dn weetje zeker dat je een nieuwe vriendin er bij hebt ( Moi^^)
    whah :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    gewoon niet.
    ik ben er ook slecht in en doe het dus niet, maar ik ga ook niet meer op vakantie met mijn ouders dus hoeft het ook niet weer :')


    -

    Ik zoek nooit vrienden. Maar ik ben nu eenmaal een loner. x]
    Stap gwn wat rond en zeg beleefd hoi ofzo tegen mensen die je tegenkomt. Of ga naar zoiets waar allemaal mensen samenkomen. Heb anders geen idee. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury