• Ik zit nu al een paar dagen met steeds dezelfde nachtmerrie. Oké,misschien niet zo speciaal ofso als je hebt,maar ik weet echt niet wat het is. Want het gaat zelfs niet over mij,maar over mijn broer.

    Er is steeds een soort van mens,dat ook niet echt mens is. Het achtervolgt mijn broer altijd. Ik zie het altijd gebeuren hoe mijn broer hulpeloos is wanneer dat,dat soort mens achter mijn broer aan loopt om hem mee te nemen. De hele tijd zit te zeggen: "Je moest niet leven. Je behoort niet in dit gezin. Ze zijn van mij,jij moet hier niet zijn,jij moet weg. Je hebt mijn leven. Ik moet er zijn,jij niet. Jij moest niet geboren worden,het is u schuld." Best wel eng,als je daarover droomt. Het jongen/meisje dat dus steeds mijn broer achtervolgt is een beetje jonger als mij,en een beetje ouder als mij. En nu denken jullie; wat is daar nu raar aan? Wel,na mijn geboorten en tussen de geboorte van mijn broer heeft mijn moeder een miskraam gehad. En ik begin steeds meer en meer te denken dat het daarmee te maken heeft. Ofwel begin ik gewoon helemaal zot te worden en is het niets speciaals.

    meschien moet je het eens aan je ouders vertellen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Praat er eens met je broer en je ouders over. Misschien heeft het niks te betekenen, maar het kan ook een fisioen zijn. Dus praat er even over.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.