• Nou ik heb de serie 'Deltora' gevolgf. En nogsteeds vind ik het leuk. Maar ik wou zeg maar een boeks chrijven en elke keer als ik naar alleen de kaft van die boeken kijk stromen er ideeën binnen. Dus nu ga ik het schrijven. Maar ik twijfel, zal ik als ik er al diep in zit, dus als ik al een stuk heb geschreven, het op Quizlet zetten? Ik ga het later denk ik als boek uitgeven. End an weet ik neit of eht slim is om op Quizlet te zetten.


    Voor degene die Deltora neit kennen en geen idee hebben welke richting eht verhaal op gaat. Het is een verhaal vol met fantasie, en spanning. Een jongen, Jake legt een zoektocht af naar kaart stukken. Omdat er gevaar dreigd. Maar hij meot heel veel meoite doen voor die kaartstukken. hij meot veel reizen en vechten. Ook gaat hij op zoek naar een meisje, Melanie, maar na een tijd blijkt hij haar neit nodig te hebben. Maar er zitten heel veel geheimen in en alles. en nee ik ga Deltora niet na-apen.


    (aanpassing, dat meisje heet Melissa, mijn fout xD, en hij gaat haar neit zoeken maar er gebeurd wat anders.)

    Wat vinden jullie? Zal ik het als ik het af heb, of halverwege ben, op quizlet zetten?


    het is in ik-vorm geschreven.



    Ik ben nu(05-07-09 12:53) bij hoofdstuk 2, en ik ga goed dingen beschrijven zoals in een echt boek. Stel, ik zet eht op quizlet dan is dat pas bij hoofdstuk 7 of 8 ofzo.





    DUIDELIJK:

    voor mensen die of niet goed elzen of eht niet begrijpen: Ik AAP de serie NIET na. Maar ik krijg gewoon veel inspi als ik naar die kaften kijk(de plaatjes ja)En zowiezo is heel dat evrhaal super anders. Oo Dus neit zegge van, je mag eht enit na-apen, je mag neit hetszelfde doen... Doe ik Geen Eeens ö

    Als je het echt serieus wilt uitbrengen zou ik het niet op Q zetten, maar als je gewoon een paar exemplaren wilt verkopen/weggeven; dan zou ik dat gewoon doen. Maar wel pas als het helemaal af is.


    hoi, jij bent leuk.

    Uhmm jah dat dacht ik ook. Of ik maak het af en dan ga ik het naar een uitgever op stuuren, en dan zet ik een voorproefje van eht verhaal op quizlet ofzo. Of 1 hoofdstuk. Ga ik mensen lekker neiuwgierig maken xD Maar kijk naar Xxx...Im a vampire. die heeft nu bijna 300 delen, is super goed, word vaak gelesen en word waarschijnlijk als het af is ook als boek uit gegeven.


    wat kan er gebeuren als ik het zeg maar op quizlet zet?

    schat ik wil je niet in de grond duwen maar je mag het niet uitbrengen
    zoiets heet auteursrechten :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    schat ik wil je niet in de grond duwen maar je mag het niet uitbrengen
    zoiets heet auteursrechten :X

    Dan zouden heel veel boeken niet uitgegeven mogen worden, aangezien heel veel boeken op elkaar lijken. Het is bijna onmogelijk om met iets nieuws te komen, elk onderwerp komt wel een keer in een boek voor.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    NOG EEN VRAAG :


    Uhm meot ik eht nou in de jij of ik vorm doen? ik schrijft makkelijker maar wat vinden jullie mooier?

    Immortal schreef:
    schat ik wil je niet in de grond duwen maar je mag het niet uitbrengen
    zoiets heet auteursrechten :X


    uhm ik zei toch dat ik het neit Na-aap? Ik ga alleen maar wat met een zoektocht doen en iets waar monsters in voor komen maar eht hele verhaal is anders. totaal.

    Ik vorm is mooier.
    Maar het is plagiaat als je het idee overneemt van een serie sorry :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stilettos schreef:
    Ik vorm is mooier.
    Maar het is plagiaat als je het idee overneemt van een serie sorry :X


    Oke de ik vorm kan mss ook nog wel dan. maar 1. wat betekend plagiaat? xD 2. idee overneemt vane en serie. ? doe ik niet --' want het is totaal anders.