• doe de samba _O_

-

JloveTH schreef:
    mijn ouders willen gewoon graag weten wat hun 2 dochters op het internet doen :P

en wat de 3de doet maakt ze niks uit.

waarom bij haar dan niet? :O

viedeogame schreef:
    mijn moeder zegt alleen dat ik te lang achter de laptop zit als ik om 12 uur er nog achter zit.
    wat al bijna is maar ze slaapt nu toch al (A)

nee die van mij gaan gewoon naar bed en zeggen doe jij straks het licht uit

~Sometimes the right path is not the easiest one~

viedeogame schreef:
    mijn moeder zegt alleen dat ik te lang achter de laptop zit als ik om 12 uur er nog achter zit.
    wat al bijna is maar ze slaapt nu toch al (A)

bij mij kwam mijn vader net zeggen dat ik naar bed moest gaan.. maar ik heb geen zin x'D

Whipple schreef:
    (...)
    waarom bij haar dan niet? :O

grapje :P

mijn anders zusje is een probleemkind om het zo te zeggen, die heeft al zoveel aandacht nodig, wietrokende blonde, muts dat het is.. (6)

JloveTH schreef:
    (...)

nee die van mij gaan gewoon naar bed en zeggen doe jij straks het licht uit

bij mij zeggen ze soms niet eens dat.. en gaan ze gewoon slapen, dan ben ik de laatste die wakker is :Y) x'd

Whipple schreef:
    (...)
    bij mij kwam mijn vader net zeggen dat ik naar bed moest gaan.. maar ik heb geen zin x'D

dan zeg je tegen je vader dat hij een voorbeeld moet nemen aan mijn vader die ik redelijk hebt bijgewerkt naar de dark side (6)

haha ja dat kan ook :')

-

Whipple schreef:
    (...)
    bij mij zeggen ze soms niet eens dat.. en gaan ze gewoon slapen, dan ben ik de laatste die wakker is :Y) x'd

bij mij is het soms wel handig dat ik de laatst ben ik wilde deze weke de hond een kusje doen toen ik naar boven ging bleek dat mijn vader haar vergeten was zat ze nog buiten :|

JloveTH schreef:
    (...)

mijn anders zusje is een probleemkind om het zo te zeggen, die heeft al zoveel aandacht nodig, wietrokende blonde, muts dat het is.. (6)

tss.... ik krijg soms té veel aandacht vind ik, en soms té weinig... vind ik.. maar nooit het goede aantal...x'D

JloveTH schreef:
    (...)

dan zeg je tegen je vader dat hij een voorbeeld moet nemen aan mijn vader die ik redelijk hebt bijgewerkt naar de dark side (6)

mijn vader is heel streng soms (A)
    x'D

Whipple schreef:
    (...)
    mijn vader is heel streng soms (A)
    x'D

dat kan die van mij ook, maar dan ga ik even weg en dan kom ik later terug :P

JloveTH schreef:
    (...)

niks tegen blonden he (A)

-

mijn vader woont hier niet.

-

Whipple schreef:
    (...)
    tss.... ik krijg soms té veel aandacht vind ik, en soms té weinig... vind ik.. maar nooit het goede aantal...x'D

ik zei een keer ik wil graag positieve aandacht omdat alle aandacht naar mijn zusje ging nu gaan ze de hele tijd knuffelen, en dan moet im ze weer van me afslaan, het is echt nooit goed :(

haha mij moeder zei net: het oale wief goat naar bed.