• Nou,ik vertelde aan mijn opa dat ik verhalen maak over Tokio Hotel. Mijn opa zij dat mensen daar een boete voor kunnen krijgen en dus geld moeten betalen. Omdat je zomaar iets schrijft over een ander ofzeu en dat je dan iemand kan kwetsen. Mijn opa zij ook dat sommige bedragen echt in de tientallen euro's kunnen vallen en misschien wel honderden.

    Mijn vraag dus: Kan je dan wel een Tokio Hotel of een ander verhaal maken met een bekend persoon erin zonder dat je een boete krijgt?!

    Volgens mij is het ook niet strafbaar.
    Alleen als je diegene heel erg beledigd ofzo??
    Weetikveel. XD

    dan nog niet.. ze zullen het toch nooit lezen..


    Je moet worden wie je bent.

    niet strafbaar (anders heb ik een sireuz probleem :P )


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Allemaal Fake!
    Nee serieus, anders had Rutger het echt wel gemeld.


    -

    Probeert je opa je niet bang te maken?

    Quizlet is 100 % legaal en 0 % illegaal dus ga je gang met verhalen maken ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Maar check wel ff de huisregels.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Wrm zou het niet mogen?:S
    anders was deze site allang afgrkeurt hoor xD


    don't Worry...Be gay.

    Je mag het wel schrijven. Maar als je het uit gaat geven, en je gaat er auteursrechten over vragen. Dan moet je toestemming krijgen van de mensen die je erin vernoemd. Eerder mag je het niet uitgeven. En anders kun je inderdaad een boete krijgen. Maar op deze verhalen staan geen auteursrechten of what so ever.. Dus no worries en schrijf maar lekker door ;)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is niet strafbaar. Het is gewoon je eigen fantasie, want je kent die personen toch niet? Dus je kunt ze nooit beschrijven zoals ze in het echt zijn. En trouwens, op alle TH-fora schrijven ze fanfictions :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Moest het zo zijn, dn had Rutger quizlet toch nooit gmaakt, maar als het wel zo is, dan mag hij het lekker allemaal betalen ! (A)

    Strafbaar?!
    ach kom;; wij schrijve gewoon...
    daar hebbe zij tog geen last van xD

    waarom zou het strafbaar zijn?
    Het is gewoon onze grootste fantasie en iedereen hoopt dat die uitkomt XD ik ook By the way (A)


    I changed.

    Zover ik weet is het schrijven van fanfiction niet strafbaar.

    Kijk, als je het in boekvorm uit gaat geven is het misschien een ander verhaal.

    Meer informatie op:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fan_fiction


    Dit is mijn signature...

    Nou,ik vertelde aan mijn opa dat ik verhalen maak over Tokio Hotel. Mijn opa zij dat mensen daar een boete voor kunnen krijgen en dus geld moeten betalen. Omdat je zomaar iets schrijft over een ander ofzeu en dat je dan iemand kan kwetsen. Mijn opa zij ook dat sommige bedragen echt in de tientallen euro's kunnen vallen en misschien wel honderden.

    Mijn vraag dus: Kan je dan wel een Tokio Hotel of een ander verhaal maken met een bekend persoon erin zonder dat je een boete krijgt?!


    het is niet strafbaar(A) tenzij je het verhaal laat drukken en in winkels gaat verkopen. dn moet je toestemming hebbben van TH(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Volgens Mij Is Da Ni Waar!!
    Alleen Als Je Verhalen Schrijft Die Egt Gebeurd Zijn
    Of Door Tokio Hotel Zelf Verteld Zijn!!
    En Ik Denk Niet Dat Dit Het Geval Is xP


    A Shipwreck In The Sand

    Nee het is niet safbaar, he tis ene sitewaar fans op zitten en vehalen schrijven. Dus als dit strafbaar is zou erover praten en rapjes maken die niet waar zijn ook strafbaar zijn. Dus het lijkt me niet en anders hadden e dat allaaang te horen gekregen.

    (K) - ManDASienTJj