• Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen ?

    Het zit dus zo. Ik ben al kei lang bevriend met een meisje, maar ik heb daar nooit echt bij stil gestaan en ja het was gewoon een vriendschap. Maar nu de laatste tijd begin ik meer dan alleen maar vriendschap te voelen voor haar. [ik ben bi, & zij is ook bi]
    Maar zij wilt een meisje wat bij haar in de klas zit, maar dat meisje was gewoon hetero. Maar nu is dat meisje ook aan twijfelen over haar geaardheid en begint ze ook iets voor mijn vriendin te voelen.
    Ik ben echt blij voor mijn vriendin dat dat meisje iets voor haar voelt want ze heeft mij vertelt dat ze nog nooit zoiets voor iemand gevoelt heeft als voor haar. Maar ik voel me nu echt kut omdat ik weet dat ik nu helemaal geen kans meer maak.

    Ik weet nu dus helemaal niet meer wat ik moet doen.

    wachten.. misschien wordt het ooit nog wel iets. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het leven is hard... als je het zelf wilt, kun je haar laten weten dat je haar leuk vind. Als zij niet hetzelfde voor jou voelt, moet je daar mee leren leven, hoe moeilijk dat ook is... toch nog succes ermee!


    "Let them eat cake!"

    Misschien moet je proberen het aan haar te vertellen? Dat zal allicht wat opluchten, ook al zou het niets worden. En misschien gaat ze ook wel nadenken over haar gevoelens tegenover jou, als jij het haar gezegd hebt?

    In ieder geval zou ik het haar vertellen. Anders krop je het allemaal zo op en dat kan nooit goed zijn.

    xxx


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nee, ik heb het nog niet tegen haar gezegd, omdat ik het zelf nog niet zolang weet, ik heb er nooit bij stil gestaan.

    PerfectEnemy schreef:
    Nee, ik heb het nog niet tegen haar gezegd, omdat ik het zelf nog niet zolang weet, ik heb er nooit bij stil gestaan.


    Nou, ik zou de dingen in ieder geval niet overhaasten & als je het liever voor jezelf houdt, moet je dat doen natuurlijk =). Maar persoonlijk zou ik het op een gegeven moment wel zeggen =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle