• Zit mijn moeder al de hele dat tegen me te zagen ove rmijn broer. Over dat hij bijna nooit thuis is,en ze hem nu al 3 dagen niet meer heeft gezien. En ze wilt dat hem naar huis komt omdat het wel lijkt alsof hij hier niet meer woont [hij zit bij een vriend]. Zit ze al heel de dag daarover tegen mij bezig,persies of ik kan er iets aan doen? Ik ga mijn broer niet vastbinden ofso hoor ^^ Ik ben blij dat hem is weg is ö Nu heb ik toch gevraagd aan hem [hij was online] wanneer hij naar huis kwam. Antwoorde hij 'vandaag'. Is hij nog altijd niet thuis. Begint ze weer; "Hij is nog altijd niet thuis he." Man,ik word er zot van Oo

    Jouw moeder en mijn moeder zouden beste vriendinnetjes zijn (a)


    It even took me by surprise

    Kryptonite schreef:
    Jouw moeder en mijn moeder zouden beste vriendinnetjes zijn (a)

    En dan zien wij binnenkort onze moeders niet meer (':

    Moeders -_-"

    Ik heb geen broers of zussen dus ik kan het niet weten, maar mijn moeder kan ook een stukje zagen XD

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    Ze is gewoon ongerust..
    Misschien moet je het gewoon negeren xD
    Of zeg, als ze erover begint, dat je naart toilet moet, en gaa dan naar je kamer ofzoo XD
    (A)


    I am in love with a fairytail

    Ze zal gewoon bezorgd zijn.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    En dan zien wij binnenkort onze moeders niet meer (':
    perfect joh, dat wordt dan feestje bij mij thuis (a)


    It even took me by surprise

    Fortune schreef:
    Ze zal gewoon bezorgd zijn.

    Ik zal echt niet snappen waarom bezorgd want ze weet waar hij zit. En dat hij nog online is geweest (':

    Kryptonite schreef:
    (...) perfect joh, dat wordt dan feestje bij mij thuis (a)

    Jha man :'D

    ik ga dan altijd met oordopjes inzitten xD

    dan hoor ik dr niet meer.:D


    Stop holding me under and let me breathe.

    Mijn broertje is vandaag uit logeren bij een vriendje. Begint mijn moeder te zeuren: 'Zal hij wel slapen? Wat zal hij aan het doen zijn? Hebben ze het wel leuk? Ik heb het gevoel alsof hij ieder moment kan binnen komen. God, ik mis hem.' Jezus, om gék van te worden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    net mijn moeder, ze stort al haar frustaties op mij. Heeft ze ruzie met mijn vader, komt ze naar mij toe om te vertellen hoe gek, vervelend, stom etc. hij wel niet is. Is een van mijn broertjes lastig, komt ze naar mij toe om te vertellen dat ík en mijn broertjes maar vervelend zijn en geen discipline kennen etc. :s en allemaal van dat soort dingen =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT