• Indeed, wie heeft 'm ook? :] Ik heb hem sinds gisteren maar ik voel er bijna niks van, alleen eten gaat echt als een zak x] En en dat aandraaien voelt waaaazig O.O

    luvs!


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb gewoon een blokjes beugel maar zoiets lijk me echt vet irritant:O


    Nvt

    Ik had een blokjesbeugel.

    Nah, 't valt wel mee, zo heel irritant is het niet. Maar nog steeds ben ik aan het wachten op mijn mama met vla ><'


    your eyes are like stars in the night.

    Lijkt me heel irritant.. fortunately heb ik nog nooit een beugel gehad (A)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ielg wat een eng ding :| [/zocht plaatje op Google]
    Ik heb een slotjesbeugel waarvan hetzelfde slotje voor de 2e keer los zit :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    Ielg wat een eng ding :| [/zocht plaatje op Google]
    Ik heb een slotjesbeugel waarvan hetzelfde slotje voor de 2e keer los zit :Y)

    Nah, hij is niet eng hoor :3 Opzich merk je er helemaal niks van..maar ik krijg niet zo'n dikke spleet als dat 2e plaatje :l


    your eyes are like stars in the night.

    ik had een blokjesbeugel, wat is een spinbeugel dan :Y)


    -

    Heb blokjes gehad en moet nu een nachtbeugel dragen tot mn 18 ==

    ik heb blokjes beugel gehad en daarna voor 3 maand z'n belachelijkstangetje en nu heb ik een stangetje achter me onderstetanden me hele leven xD
    in het begin was het kut maar nu vind ik het wel goed me tanden staan recht :P

    x.

    mijn zusje had er zo 1 en het aandraaien deed bij haar fakking veel pijn. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja die heb ik gehad een aantal jaar geleden.. echt het is zow lame om het steeds aan te moeten draaien enzo.. 7 juli krijg ik te horen wat voor beugel ik again krijg ><


    I build a house for your bones!