• Ik zat vanochtend in de tuin aan het schrijven, en ineens hoor ik een gil, niet normaal dus ik loop snel naar het zwembadje achter in de tuin waar mijn 2 zusjes en een vriendin van mijn ene zusje in speelden, en mijn oudste zusje en haar vriendin zaten mijn jonger zusje te verzuipen. oO serieus ik schrok me wild. Dus ik sleep die 2 dat badje uit, en ik had ze een ijsje beloofd maar ik gaf dus alleen maar mijn jongere zusje een ijsje. en daar was dat vriendinnetje het niet mee eens, die heeft me zitten utischelden. oO Serieus, ik was ineens een oneerlijke teef, nou dan heb je het gemaakt bij me hoor, ik heb haar de tuin uitgezet.

    Niemand verzuipt mijn zusje, ook al is het mijn andere zusje, oke moeilijk verhaa;.

    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omg wat een kut kind o-o

    Ocharme jou zusje.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    omg
    wat zielig voor jou zusje
    en ik had dat andere stomme kind ook de tuin uitgezet

    -xx-


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    o.o


    Scream for mercy!

    Ik had precies hetzelfde gedaan. Oprotten dan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou ze waarschijnlijk bij d'r haren de tuin uitgesleurd hebben.

    Wedden dat die vriendin jou oudere zusje gedwonge heeft jou jongere zusje te verzuipen! o.O
    Ik had precies hetzelfde gedaan!


    -

    ô.Ô
    wtf wat een teef ._.


    Imperfection Is Beautiful

    Gelukkig zijn het nog kinderen, die beseften misschien niet goed genoeg wat ze deden ^^.
    Maar jezus! Ben blij dat je er op tijd bij was!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat als je te laat was gekomen en ze gewoon lekker verder deden met haar verzuipen? O.o


    You'll never dream alone. <3

    ik zou net hetzelfde gedaan hebben ><. Wie denkt dat kind wel niet dat ze is?


    -

    ogod, dat is erg =S stel je voor je was te laat! Boh, als iemand aan mijn mini broertje komt, dan reageer ik ook zo XD


    Slowly floating to the sky...

    Hoezo doen zusjes dat bij elkaar?


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    Hoezo doen zusjes dat bij elkaar?
    Weet ik het,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    omg arm kind


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;