• heey heey
    najah ik hb nie zo supermega veel posters vn TH (:O erg) maar ik weet ook nie egt in welk blad de meeste zitten Hitkrant ofsoo? dacht ik ma moet ik die wel eerst kopen&geld hbbn :S
    najah weten jullie nog wat bladen (wel die in NL tekoop syn!) waar de meeste inzitte xD??
    X'z my


    when words fail, music speaks.

    Okéé hier een paar blaadjes

    Popcorn
    Joepie
    HitKrant
    Dé Th-magazine
    Uhmm Bravo
    Girlz! [héél soms]

    Nou, je moet gewoon op de cover kijken.
    Heb ik ook al eens gedaan en nu heb ik aan 10 boekjes of meer die volstonden met Th + posters, poskaarten, etc meer dan 42 euro uitgegeven(A)

    Ik heb een keertje meidenmagazine gekocht,omdat er een poster in zat van TH xD


    ik een keer de Girlz ofzo.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Okéé hier een paar blaadjes

    Popcorn
    Joepie
    HitKrant
    Dé Th-magazine
    Uhmm Bravo
    Girlz! [héél soms]

    Nou, je moet gewoon op de cover kijken.
    Heb ik ook al eens gedaan en nu heb ik aan 10 boekjes of meer die volstonden met Th + posters, poskaarten, etc meer dan 42 euro uitgegeven(A)



    dé th magazine is altijd uitverkocht hier, of ze zijn hier niet te koop. Ik heb er maar 1tje, en 1x was hij hier en die kostte 6 euro sorry, maar daar koop ik liever een paar Bravo's voor.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)


    dé th magazine is altijd uitverkocht hier, of ze zijn hier niet te koop. Ik heb er maar 1tje, en 1x was hij hier en die kostte 6 euro sorry, maar daar koop ik liever een paar Bravo's voor.


    woow! nou denk nee weet wel zeker dt ze die hier niet hbbn! want hiet hbbn ze trouwens niet eens ut meidenmagazine meer eerst wel maar denk omdat ie niet veel verkocht hem uit de schappen hbbn gehaalt.


    when words fail, music speaks.

    Okéé hier een paar blaadjes

    Popcorn
    Joepie
    HitKrant
    Dé Th-magazine
    Uhmm Bravo
    Girlz! [héél soms]

    Nou, je moet gewoon op de cover kijken.
    Heb ik ook al eens gedaan en nu heb ik aan 10 boekjes of meer die volstonden met Th + posters, poskaarten, etc meer dan 42 euro uitgegeven(A)



    Maar bij ons is er maar één keer zo'n TH-magazine geweest en voor de rest nooit meer:S Kut teven van die winkels xD


    Lalalalalalalala.

    ik haal ze altijd uit de hitkrant

    stoeerrr

    De mijne komen bna allemaal uit de Joepie buite één die zat in een of andr boekske 'Girlz' die erges lag, kheb em er stiekem uitgescheurd :) En, nog 1 groot doek zo, ge kent da wel ;)


    007

    Ik heb veel uit de hitkrant.
    Of ik krijg ze van klasgenoten die geen fan zijn:)
    Ook heb ik drie gekocht xD jeweetwel op concert enzo xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    als je vanaf donderdag de hitkrant koopt daar zit een th poster in :'D
    muhaha 'k heb tegewoordig ook een abonement op hitkrant (A)


    when words fail, music speaks.

    enne; ik heb dé th magazine gezien weet nie of dat hem was maargoed ;) alleen die was nie uitverkocht hier dan -_-' maar heb hem nie gekocht wat ik had nie zoveel geld mee --' slim! :'D


    when words fail, music speaks.

    hitkrant,
    bravo,
    popcorn
    Hey!
    girlz
    meidenmagazine

    ik weet niet of je naar duitsland gaat? maar dan moet je echt veel kopen daar is in elke tijdschrift wel een poster in ;)
    ik heb geluk dat ik 10 minuten van duitsland woonx]

    Bij de Popcorn zit altijd een poster van TH, bij de bravo de laatste tijd niet meer, helaas :S
    En volgende week, nu donderdag eigenlijk komt er 1 bij de hitkrant! ;)


    Träume sind wirklich!!

    Ik koop al mijn posters in franse tijdschriften waar er 20 inzitten fzeu :Y)

    hitkrant,
    bravo,
    popcorn
    Hey!
    girlz
    meidenmagazine

    ik weet niet of je naar duitsland gaat? maar dan moet je echt veel kopen daar is in elke tijdschrift wel een poster in ;)
    ik heb geluk dat ik 10 minuten van duitsland woonx]


    ik ben binne 5 minute in duitsland op de fiets xD


    when words fail, music speaks.

    Ik koop al mijn posters in franse tijdschriften waar er 20 inzitten fzeu :Y)

    Haha, Doe ik ook ><


    Tanya is de beste.