• Het is mijn moederfiguur.
    ze heeft der haar geverfd : en het zou blond moeten zijn maar ik vind het oranje lijken :x en ik vind het neit mooi

    hebben jullie ouders dat ook wel is gedaan/gehad :x


    We can only learn to love by loving.

    Troost u,mijn moeder heeft eens vuurrood haar gehad ö En eigenlijk vind ik oranje nog niet zo heel erg hoor ö buiten dat het echt fel is :'D

    Had ze van zichzelf een donkere haarkleur?


    Bored.

    Cristine schreef:
    Had ze van zichzelf een donkere haarkleur?


    nee iets donkerder blond als mij maar ze werd te grijs vond ze..


    We can only learn to love by loving.

    Gelukkig is mijn moeder nog niet grijs en word ze dat wel, damn da tik dan haar haar ga verfen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    nee, niet mijn moeder, maar ikzelf. ik ging me haar verven. beetje zwartig moest het worden, van die lowlight weetjewel. dur zat zo blauwe gloed doorheen, dus ik na het verven zwemmen in de zee, en je raadt hetall.. ik had smurfenblauw haar. o.o' afschuwelijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mijn ma doet mij altijd na als ik mijn haar kleur verander dan doet ze me na en precies dezelfde kleur

    Ja, maar bij mijn moeder moest het normaal bruin lijken, dat was het dus niet. :')

    Fighter schreef:
    (...)

    nee iets donkerder blond als mij maar ze werd te grijs vond ze..

    Dan is het heel normaal dat het eerst iets oranje/geelachtig wordt >< Dan moet ze het óf nog eens blonderen óf met zilvershampoo wassen.


    Bored.

    Gelukkig hebben mijn ouders het niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whahahaha :'D
    Mijn moeder had het eens zwart geverfd maar het werd blauw. En ik vond het best gaaf. Ikzelf heb eens met van dat carnavalspul een pluk groen gemaakt en dat vond ik best mooi
    .


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahha,
    mijn moeder had haar haar blond geverft en toen ging ze heel lang in de zon zitten, Toen was het witblond en serieus, dat stond der niet!

    o.o