• Ja, helpie. o.o
    Ik moet een keuzevak kiezen voor volgend schooljaar, maar heb geen idee welk vak ik moet kiezen. Wie weet ongeveer wat die vakken inhouden en heeft er ervaring mee?
    Je hebt Beurs, ik zou echt niet weten wat daarvan te verwachten. Dan heb je nog het Spaans, maar dat is een Romaanse taal, net zoals Frans en daar ben ik slecht in, Germaanse talen zijn meer mijn ding. Dan nog sport, maar dat wil ik zeker niet doen, want ik heb geen zin om een cursus EHBO te volgen. En als laatste heb je Wetenschappelijk Tekenen, wat blijkbaar héél moeilijk is.
    Helpie. ._.

    ik denk dat het het beste is dat je zelf kiest, jij moet het tenslotte volgen :X


    -

    Geen idee wat dat inhoud. Ik kan volgend jaar kiezen tussen transplantaties, wereldculturen, film maken, podiumkunsten en boekhouden. Ik moest het twee minuten na de uitleg al invullen. En ik denk dat ik er al spijt van heb. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Pufash schreef:
    ik denk dat het het beste is dat je zelf kiest, jij moet het tenslotte volgen :X

    Jamaar wtf is Beurs en ik heb ook echt geen zin om straks te buizen als ik Wetenschappelijk tekenen neem. ><
    Ik wilde heel graag Communicatieve Vorming volgen, discussiëren enzo, maar dat hebben ze geschrapt. ._.

    Fortune schreef:
    Geen idee wat dat inhoud. Ik kan volgend jaar kiezen tussen transplantaties, wereldculturen, film maken, podiumkunsten en boekhouden. Ik moest het twee minuten na de uitleg al invullen. En ik denk dat ik er al spijt van heb. ><

    Wat heb je gekozen? :')
    Ik zou trouwens voor Film Maken kiezen. :Y)

    Wtf, waarom krijgen wij nooit keuzevakken. >-<
    Maar ik zou Beurs kiezen, dat lijkt me het gemakkelijkste. ;x

    Prodigy schreef:
    (...)
    Wat heb je gekozen? :')
    Ik zou trouwens voor Film Maken kiezen. :Y)

    1ste keuze: wereldculturen
    2de keuze: film maken
    3de keuze: transplantaties.
    Tweede en derde weet ik niet zeker in welke volgorde ik het heb gedaan. Maar ik heb al spijt dat ik niet als eerste film heb gekozen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Prodigy schreef:
    (...)
    Jamaar wtf is Beurs en ik heb ook echt geen zin om straks te buizen als ik Wetenschappelijk tekenen neem. ><
    Ik wilde heel graag Communicatieve Vorming volgen, discussiëren enzo, maar dat hebben ze geschrapt. ._.

    Oh k*t :X. Maar ik heb ook geen idee wat beurs is en eigenlijk herken ik geeen enkel ding van wat je opnoemde ><.


    -

    Ik zou het maar opgeven, gaat je niet lukken dat kiezen.,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Fortune schreef:
    (...)
    1ste keuze: wereldculturen
    2de keuze: film maken
    3de keuze: transplantaties.
    Tweede en derde weet ik niet zeker in welke volgorde ik het heb gedaan. Maar ik heb al spijt dat ik niet als eerste film heb gekozen.

    Ahwie. <3
    Kun je het niet veranderen?

    Hush schreef:
    Ik zou het maar opgeven, gaat je niet lukken dat kiezen.,

    Ja, dacht ik ook al. Laat ik maar meteen quitten met school. ._.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, dacht ik ook al. Laat ik maar meteen quitten met school. ._.

    Ja hallo, het is zo makkelijk om eenbaan zonder diploma te vinden dus, Just do it Girl


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ahwie. <3
    Kun je het niet veranderen?


    Ik denk het niet. ><
    Pff ik dacht ja ik kan er nog wel een dag over denken ofzo, of een hele vakantie. Niet dus. Moest ik meteen al kiezen. En omdat ze zeiden dat film maken heel intensief is had ik dat maar niet als eerste gezet. Damn. Nu wil ik het dus wel. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hush schreef:
    (...)
    Ja hallo, het is zo makkelijk om eenbaan zonder diploma te vinden dus, Just do it Girl

    Exactly! Gosh, jij brengt me altijd op de juiste keuzes. - nods -

    Fortune schreef:
    (...)

    Ik denk het niet. ><
    Pff ik dacht ja ik kan er nog wel een dag over denken ofzo, of een hele vakantie. Niet dus. Moest ik meteen al kiezen. En omdat ze zeiden dat film maken heel intensief is had ik dat maar niet als eerste gezet. Damn. Nu wil ik het dus wel. ><

    Waarover gaat dat van Transplantaties eigenlijk? :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Waarover gaat dat van Transplantaties eigenlijk? :')

    Organen vooral. Zoals de wetten om organen te transplanteren, organendiefstal, wie komt er in aanmerking voor donor, hoe kunnen de ziektes voorkomen worden om geen transplantatie te moeten ondergaan, ...


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker