• ZUCHT! Ik heb een vriendin en daar kom ik waarschijnlijk weer bij in de klas. Ik had al van te voren heel snel kaftpapier gekocht.
    blond & pip. Zij wist dat ook.
    Zij had al pip gekocht. Komt ze nu aanzetten; "Ja, nou ik wil ook blond. En waarschijnlijk heeft iedereen in onze klas straks ook vast wel blond, dus wat maakt dat nou weer uit?"
    wtp, zij snapt toch ook wel dat ik liever niet heb dat we allemaal het zelfde kaftpapier hebben?
    wat is jullie mening? en wat moet ik nou weer doen dan?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Zorg ervoor dat jou kaftpapier er anders en mooier uitziet. ;x

    je zou nieuwe kaftpapier kunnen kopen en dan niks tegen haar zeggen, dan kan ze niet nog eens hetzelfde gaan kopen,
    maar je kan ook gewoon tegen haar zeggen dat je liever niet hebt dat juliie hetzelfde kaftpapier hebben ofzo.


    I am in love with a fairytail

    That's life.
    Je kunt haar eventueel uitleggen dat je het niet leuk vindt, maar op zich zie ik het probleem niet als een vriendin hetzelfde kaftpapier heeft. Misschien ligt het aan mij, hoor :]


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    That's life.
    Je kunt haar eventueel uitleggen dat je het niet leuk vindt, maar op zich zie ik het probleem niet als een vriendin hetzelfde kaftpapier heeft. Misschien ligt het aan mij, hoor :]

    nenee, ik heb het al vaak uitgelegd dat ik dat minder leuk vind, en dat ik haar niet dwing enzo.
    maar niks werkt.
    oke, opzich is het geen probleem, maar ik vind het wel lullig, want ze vond blond heel leuk maar ze zei eeerst dat ze wel ander kaftpapier zou kopen. en het is niet zo handig, want onze stickers lijken ook nog eens op elkaar.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    zul je zien, in je klas hebben zoveel mensen hetzelfde kaftpapier. ik zou er maarniet zo'n probleem van maken als ik jou was. je maakt je druk om niets. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nja je kan zeggen dat je het echt niet leuk vind enzo... of je pimpt je kaftpapier...


    Never forget the things that make you smile

    Dat is zó irritant, als mensen je na-apen. Je kan er ook allemaal stickers opplakken? Of er heel veel opschrijven? Of gewoon nieuwe kopen, maar da's best sonde.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    je kan ook nieuw kaftpapier kopen, dan haal je leuke doosjes (van hout, plastic whatever) of als je nog schoenendozen hebt (of familie/ vrienden) dan versier je die met het kaftpapier :D

    En dan haal je gwn nieuwe en dan zeg je idd niks :P

    @ blondine : dat kan je idd ook doen! :D

    Kies stiekem nieuw kaftpapier. En zorg dat zij het niet te weten komt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het is maar kaftpapier.. =/
    (tip: als je andere wilt, koop blank kaftpapier en pimp t zelf ;D)


    Mew <3

    Zeg dat jullie met elkaars boeken in de war kunnen komen?
    Of koop stiekem nieuw papier, of kaft het met leuke krantenartikelen? :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ga het jouwe andere kleurtjes geven ( met stiften ofzo )of probeer maar één rol te gebruiken en zeg tegen haar dat je de andere tóch niet zo mooi vond.
    En misschien ook nog zeggen dat je het niet zo leuk vond dat ze hetzelfde kaftpapier kocht als jou. ookal zou volgens haar iedereen hetzelfde kaftpapier hebben..


    You know why you're the only one who I can trust. &#98

    ehm.. geen kaftpapier? ^^ of een gewone neutrale kleur en er op teken of je vrienden er iets laten op schrijven..

    vervelend ander kaftpapier kopen? das toch niet zo duur?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    het pimpen,of stiekem nieuw kaftpapier kopen,en haar laten geloven dat je nog altijd dat oude hebt :Y)


    everybody needs a song.