de titel zegt genoeg ^^
en ze hebbe mij geintervieuwd voor tmf :'D
-
13 juli 2008 - 20:3413 juli 2008 - 23:53
(...)
gezichtsuidrukking van bjiv bill & hoe de nl-fans erover deden..
Whah, we hadden al bellen geblazen op 14 juni Ze kenden het al! Maar welke liedjes deden ze?14 juli 2008 - 1:18(...)
Whah, we hadden al bellen geblazen op 14 juni Ze kenden het al! Maar welke liedjes deden ze?
ja daarom juist. ben echt wel benieuwd wat bill &nz ervan vonden x]
ik denk dat ze gwn dezelfde nummers als in nijmegen speelden =o
14 juli 2008 - 8:10Hee hee,
DMN! Hoelaat was het?
Mooi dat het leuk was, maar ik ben wel ontzettend jaloers! x14 juli 2008 - 10:57Twas idd geweldig!!
En gerog was zo grappig^^
Kvond het echt super!It's all for you, my butterfly.
14 juli 2008 - 10:57Hee hee,
DMN! Hoelaat was het?
Mooi dat het leuk was, maar ik ben wel ontzettend jaloers! x
Ik denk dat ze om half 3 beegonnen zijnIt's all for you, my butterfly.
14 juli 2008 - 10:58de titel zegt genoeg ^^
Echt..? ik stond naast mensen die geinterviewed werden. Hoe zag je er uit?
en ze hebbe mij geintervieuwd voor tmf :'DYou'd took my breath but I'll survive.
14 juli 2008 - 11:04(...)
gezichtsuidrukking van bjiv bill & hoe de nl-fans erover deden..
eeeh pardon? Hier in NE hadden ze ook aal bellen gebazen hoordon't Worry...Be gay.
14 juli 2008 - 11:13(...)Echt..? ik stond naast mensen die geinterviewed werden. Hoe zag je er uit?
Ik stond ook naast mensen dat geinterviewd werden en ik heb super hard beginnen mee krijsen Het was echt zooo geweldig! Weet er iemand ZEKER wanneer het op tmf komt? xTanya is de beste.
14 juli 2008 - 11:16(...)
Cool, en waar stond jij? Stond je vlak bij iemand met roze met blond haar? Dat is namelijk Amanda.
Ik stond ook naast mensen dat geinterviewd werden en ik heb super hard beginnen mee krijsen Het was echt zooo geweldig! Weet er iemand ZEKER wanneer het op tmf komt? xYou'd took my breath but I'll survive.
14 juli 2008 - 11:21Euhm euhm géén idee Er stond ook zoveel volk .. Ma het was aan Tom's kant hé da ik bedoel..
Tanya is de beste.
14 juli 2008 - 14:1314 juli 2008 - 14:33Die kut bellenblaas actie is dus gelukt, en tokio hotel keek er niet van op :'D Omdat ze het een maand geleden al gezien hebben.
Ik stond helemaal vooraan tegen het hek bij tom.14 juli 2008 - 14:49Die kut bellenblaas actie is dus gelukt, en tokio hotel keek er niet van op :'D Omdat ze het een maand geleden al gezien hebben.
Whahaha
Ik stond helemaal vooraan tegen het hek bij tom.beter tochYou'd took my breath but I'll survive.
14 juli 2008 - 14:53'T WAS VEEEEEEEEL BETER DAN BEST
IK WIL TERUG !!
IIIIIIIIIH, TIJDENS MONSOON ZWAAIDE BILL NAAR MIJ
en hij wees naar mij en hij keek naar mij en Tom keek ook naar mij
maja ni moeilijk, kstond zowa helemaal vanvoor en zat nog is in papa zijn nek
IIIIIIIIIIIIIIIIIH, KWIL TERUUUUUUUUUUUUG !!
op naar het volgende concert
x.You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
14 juli 2008 - 14:57