• Ja kijk, ik kwam op een ideetje (: maar ik weet niet of het wil goed is ofzo. :') ik weet ook geen naam voor het jongentje :)
    Het is weer supercliché, maar leuk?
    Het gaat als volgt:

    Jasey gaat met haar rijke vriendin naar een veiling waar meisjes geveild worden voor het goede doel. De man of jongen die de meisjes 'kochten' mogen op één date met hun meisje. Per vergissing word Jasey geveild en denkt iedereen dat Jasey stinkend rijk is. Jasey wordt verliefd op de jongen die haar 'kocht' en hij ook op haar. Net zoals alle anderen denkt de jongen dat Jasey zwemt in het geld. Maar hoe moet ze hem zeggen dat dit niet zo is en dat het eigenlijk allemaal een vergissing was? Zou hij nog steeds verliefd zijn als hij er achter komt dat het eigenlijk allemaal een vergissing is?


    Doen of niet doen? :'d
    Titel
    Naam voor kereltje 8D (ps: ALEX!)

    I sold?


    Doen!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Jack!
    Neeeeeeeeeeeen,
    Bassam. :Y)

    Unhearted schreef:
    Jack!
    Neeeeeeeeeeeen,
    Bassam. :Y)

    Zucht. :'D

    Jack vind ik wel vet :Y)
    En als titel ehh

    Eenmaal, andermaal?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Duhh, je moet echt Jack nemen. Philadelphia vindt dat ook, dus. :'D En dan geef je hem als bijnaam Bassam ofzo.
    En als je in dit verhaaltje geen Jack steekt, dan vind ik dat je in je ander verhaaltje een Jack moet steken. :Y) Wat wil ik veel hea? ;d
    En je mag dat ander verhaaltje dan niet verwaarlozen hea. :o En trouwens, geen Alex. Want die heb je al. :B

    Noem 'm anders Job, Huub of Guus. (krul)

    Unhearted schreef:
    Duhh, je moet echt Jack nemen. Philadelphia vindt dat ook, dus. :'D En dan geef je hem als bijnaam Bassam ofzo.
    En als je in dit verhaaltje geen Jack steekt, dan vind ik dat je in je ander verhaaltje een Jack moet steken. :Y) Wat wil ik veel hea? ;d
    En je mag dat ander verhaaltje dan niet verwaarlozen hea. :o En trouwens, geen Alex. Want die heb je al. :B

    Maar Alex typt zo lekker :X En nouuu, neen ik ga het niet verwaarlozen. ^^ Beloofd :'D En fijn fijn, dan neem ik Jack, jij je zin. --' :D
    Maar ik weet nog steeds geen titel. (nerd)
    Denk maar niet dat ik Job, Huub of Guus ga nemen. Ik neem nog liever Dirk dan. ;D

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Maar Alex typt zo lekker :X En nouuu, neen ik ga het niet verwaarlozen. ^^ Beloofd :'D En fijn fijn, dan neem ik Jack, jij je zin. --' :D
    Maar ik weet nog steeds geen titel. (nerd)
    Denk maar niet dat ik Job, Huub of Guus ga nemen. Ik neem nog liever Dirk dan. ;D

    Maar Alex heb je al in twee verhaaltjes. Goed dat je het niet zal verwaarlozen, ik hou je eraan. :B En jij mag kiezen of je Jack neemt of niet. Haha. Helaas, titels ben ik niet zo goed in. Laat Alex anders even denken. :Y)
    En geen Dirk. :o Die is eng, als je die namen niet wil nemen. Neem dan Wino. :'D
    Wino en Jasey. (nerd)

    Unhearted schreef:
    (...)
    Maar Alex heb je al in twee verhaaltjes. Goed dat je het niet zal verwaarlozen, ik hou je eraan. :B En jij mag kiezen of je Jack neemt of niet. Haha. Helaas, titels ben ik niet zo goed in. Laat Alex anders even denken. :Y)
    En geen Dirk. :o Die is eng, als je die namen niet wil nemen. Neem dan Wino. :'D
    Wino en Jasey. (nerd)

    Jack is cool. (nerd) Ik neem 'm. Ik denk dat ik 'm gewoon Jasey Rae ga noemen, koel toch. (nerd) haha nee weet ik veel. :'D
    En Wino? tf; waar haalde je dat? :'D

    Girls for sale? :'D I dunno. Wel leuk idee. :] -Waar ken ik het nou van..-


    You move me ......... Kurt

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Jack is cool. (nerd) Ik neem 'm. Ik denk dat ik 'm gewoon Jasey Rae ga noemen, koel toch. (nerd) haha nee weet ik veel. :'D
    En Wino? tf; waar haalde je dat? :'D

    Ik dacht al telkens dat je Jasey Rae zou nemen. Dat verwachtte ik gewoon. :'D En Jack, lekker. Geef 'm dan als bijnaam Bassam. :Y)
    En waarom lacht iedereen toch altijd met Wino? (huil)

    Prankster schreef:
    Girls for sale? :'D I dunno. Wel leuk idee. :] -Waar ken ik het nou van..-

    Ik kreeg het idee bij White Chicks, mss doet het je daaraan denken :X shhh. don't tell (zip)

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik dacht al telkens dat je Jasey Rae zou nemen. Dat verwachtte ik gewoon. :'D En Jack, lekker. Geef 'm dan als bijnaam Bassam. :Y)
    En waarom lacht iedereen toch altijd met Wino? (huil)

    Ahja, dat was mijn back-up plan, maar niemand kwam met een leuke dus ;D Back-up plan FTW. :'D
    En ik weet niet, die naam is grappig gewoon ;D Neen ik geef 'm geen Bassam. :D

    Elke naam mag, behalve Alex xd


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    Elke naam mag, behalve Alex xd

    Shhhhht! ;D