• http://www.quizlet.nl/quiz/318937/het-leven-werd-van-mij-afgenomen-door-kanker-sa/

    Summer, een meisje van vijftien heeft kanker. Wanneer haar Best Friend verhuisd, heeft ze alleen haar ouders nog. Ze gaat al een half jaar niet meer naar school, vanwege haar ziekte. Ze kan niet meer. Vaak mailt het meisje met haar BF. Maar sinds kort antwoord ze niet meer. Omdat Summer bang is om te sterven, zonder haar alles, mailt, sms’t, belt ze zo vaak ze kan naar haar vriendin. Tot grote spijt, negeert Brookelle –BF van Summer- elk teken van leven, dat Summer haar geeft. Waarom? Dat is de grote vraag die Summer vlak voor haar dood zal te weten komen.


    You'll never dream alone. <3

    O! Wat verselijk om te lezen. Is dit echt waar? HIer kan ik zo erg om huilen. Hoop echt dat het goed komt tussen die twee!


    &#10084; &#1103;&#963;&#1084;&#1108;''&#8467;&#945;

    xLOVESz schreef:
    O! Wat verselijk om te lezen. Is dit echt waar? HIer kan ik zo erg om huilen. Hoop echt dat het goed komt tussen die twee!

    Nee, het is verzonnen. Mja, verzonnen. Ik heb er over gedroomd met een persoon die ik in real life ken. En toen had ik het gevoel dat ik het moest op schrijven. -Hoopt stiekem dat dat niet overkomt met de persoon-


    You'll never dream alone. <3