Mijn vader moet naar het ziekenhuis binnen een paar weken ofzo, hij heeft iets ergs denk ik, maar ze weten niet wat, dus dat moet nog onderzocht worden en nu is die constant slecht gezind en ongerust. Oké, 'k begrijp hem wel maar 'k vind dat geen reden om zomaar even te zeggen dat die er misschien binnen een jaar niet meer is of dat die misschien kanker heeft ofzo! 'k zweer het, 'k kon echt in tranen uitbarsten toen die dat zei tijdens het middageten.
Nu is het ook zo dat hij alleen aan zijn probleem denkt, en oké ergens heeft hij wel groot gelijk, maar hij moet er nog wel zijn voor zijn kinderen. Alles wat ik zeg doet er precies ineens niet meer toe. Niet dat dat vroeger al zo belangrijk was maar goed.
Komt er nog eens bij dat die constant slecht gezind is nu, wat ik hem eigenlijk niet kan kwalijk nemen maar goed....
Nouja toch nog iets positiefs; blijkbaar vindt die 'Fuck you' van Lily Allen een goed liedje x'D
En dan nog iets ('k ben nog niet klaar :'D)
Nou goed, m'n moeder komt morgen thuis (na drie weken Cuba) en mijn vader wilt niet zoals gewoonlijk dat we gewoon ballonnen ophangen.
Dus iemand een goed idee?
If you had never come out of the blue, I would've stay