• Echt waar. Een vriend van mij [/Hij is 17 en laten we hem 'H.' noemen ivm privacy] is verliefd op een vriendin van mij. [/13 en haar noemen we 'M.'] En ik was ook verliefd. H hielp mij bij mijn problemen, en toen werd ik zó egoïstsich dat ik alleen nog maar over mezelf kon praten. Toen ik dat zelf doorkreeg heb ik tegen hem gezegd dat ík nu eens ging luisteren en hij mocht vertellen.

    Hij vertelde me dat hij er erg mee zat dat M niet op hem was. Wat hij precies zei maakt nu niet uit, maar het was erg. Ik probeerde hem nog hoop te geven, tevergeefs. Ik versprak me met mijn domme kop. En toen werd hij zó onzeker! H vertelde dat het leven geen zin meer had zonder M. En hij was afgestudeerd dus hij had zijn 'doel bereikt'. Hij zei dat hij zelfmoord ging plegen. 'Met treinen kussen.' Noemde hij het, om de pijn te verminderen..

    Ik heb álles geprobeerd om hem te zoeken! Maar ik had geen idee waar hij heen ging! Ik wilde nog degene bellen op wie ik verliefd was, want mijn 'liefde' en H kende elkaar. Ik dacht, hij kan H wel overhalen. Maar H weigerde zijn nummer te geven en ging weg.

    En nu reageert hij niet meer op mijn smsjes, of telefoontjes. Ik hoor niets meer van hem. En ik kan hem niet gaan zoeken, want hij heeft niet verteld waar hij is!

    God, ik ben helemaal in paniek! Waarom versprak ik me nou? Kut! Ik ben ook zó egoïstisch! Nu heb ik hem dus vermoord, ik had eerder naar hem moeten luisteren!(huil)

    ×


    everything, in time

    Ga naar zijn ouders, misschien hebben hun wat over hem gehort! En weetje en vriend van mij heeft ook zelfmoord gepleegt en weetje hoe hard het ook klinkt zelfmoord is altijd je eigen doen!


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    Ga naar zijn ouders, misschien hebben hun wat over hem gehort! En weetje en vriend van mij heeft ook zelfmoord gepleegt en weetje hoe hard het ook klinkt zelfmoord is altijd je eigen doen!


    Dat gaat niet! Ik weet niet waar hij woont. Ik ken hem via die M. Hij woont in Vlierden of Asten maar dat is best wel ver weg! Hij hij hij, moet terugkomen!


    everything, in time

    Het is niet jouw schuld. Als jij had geweten dat hij zich zo druk ging maken over die problemen, had je het echt niet gezegd.
    En je hebt hem niet vermoord, als hij al dood is heeft hij zelfmoord gepleegd.
    Ik zou eerst naar zijn ouders gaan en het hen vragen.


    -

    ga dan naar M en ga dan naar zijn ouder ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    ga dan naar M en ga dan naar zijn ouder ;)


    Hij wilde niet dat ik naar M ging. Hij wilde haar geen pijn bezorgen. Ik wil het wel vertellen, als ik om 12.00 nog niets heb gehoord! Maar ik ben in een 2strijd, aan de ene kant móét/wil ik het wel vertellen. Maar aan de andere kant, ik wil graag alles doen wat H wilde dat ik deed.


    everything, in time

    Ga langs het spoor zoeken?
    En anders naar zijn ouders, of haal er iig hulp bij!


    -

    maar hij leeft wel nog(K)
    soms zeggen mensen die dingen, maar dat is gewoon omdat ze het allemaal wat opblazen en het gewoon niet zien zitten
    probeer een beetje te kalmeren want als je te veel stresst is het moeilijker een oplossing te vinden
    + ik zou doen wat Immortal zegt..ok ok hij wilt mss niet dat je naar M gaat maar wat is belangrijker? H zijn leven of een belofte nakomen? Geloof me je voelt je mss slecht als je het gaat vertellen, maar je zult er verder mee geraken;)
    Viel Glück(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ILoveHajar schreef:
    Het is niet jouw schuld. Als jij had geweten dat hij zich zo druk ging maken over die problemen, had je het echt niet gezegd.
    En je hebt hem niet vermoord, als hij al dood is heeft hij zelfmoord gepleegd.
    Ik zou eerst naar zijn ouders gaan en het hen vragen.


    Tanya is de beste.

    ILoveHajar schreef:
    Het is niet jouw schuld. Als jij had geweten dat hij zich zo druk ging maken over die problemen, had je het echt niet gezegd.
    En je hebt hem niet vermoord, als hij al dood is heeft hij zelfmoord gepleegd.
    Ik zou eerst naar zijn ouders gaan en het hen vragen.


    None but ourselves can free our minds.

    En nu ben ik boos. Hij smst net doodleuk:
    'Ja ik ben er nog, ik was aan het werken. Sorry, je hebt gelijk ik ga echt niet zomaar alles en iedereen achterlaten hoor.


    kut.


    everything, in time

    Misschien is hij gewoon ergens gegaan waar hij kan nadenken fzw?