• Jaaaaaaaaaaa!
    Daarnet was het de klas BBQ. We zijn een heel hechte klas en aangezien we volgend jaar allemaal in andere klassen gaan zitten, was dit ons afscheidsfeestje. Ook Toon, mijn eerste crush die met Kerstmis van school veranderde, was er ook, dus ik was weer helemaal blij. Het was echt zo loik. Enkele leerkrachten kwamen ook opdagen enzo.
    Maar Boone, mijn kutlerares van Nederlands was er ook. Via een andere leerkracht zijn we dus te weten gekomen dat Boone op de BBQ voor leerkrachten gewoon een fucking waterpijp bij had. O.O
    Naja, ze was ongewenst op de BBQ, om het zo maar even te zeggen. :'D
    Maar verder kwam er ook een lerares met haar baby'tje langs, haar hadden we sinds Kerstmis niet meer gezien, aangezien ze met bevallinsverlof was. Dus ze had der kleintje bij en we wilden zien hoe ze zou reageren op het water. Dus Toon het zwembad in en dat kleintje een beetje in het water houden, echt vet schattig.
    En haha, Eline, waar de BQQ was, had drie bakken bier gekocht. o.o Dat zijn dus 72 flesjes bier. :'D Al die jongens zuipen, vooral Toon en Oliver dan. En daarna gingen er nog een deel naar het openluchtfestival in de buurt, nog wat verder zuipen. Moet je eens nagaan hoe recht ze nog konden fietsen. x_x
    Maar het was wel stoer, ongeveer de helft van mijn klas is nog geen zestien en mogen dus eigenlijk nog geen alcohol, maar we hadden genoeg wijn en bier daarzo. :'D
    But toen moest ik dus helemaal alleen met de fiets naar huis, want niemand moest mijn kant uit. Het was al helemaal donker en ik moest allemaal door zo van die enge straatjes met heel veel bomen enzo. Ik helemaal stressen en bang doortrappen. Ineens fietst er iemand achter mij, zo'n vet enge man. o.o Dus ik maar trappen en trappen. Speciaal vijf kilometer omgereden, zodat ik niet langs kleine steegjes moest enzo. Gawd, wat was ik blij toen ik thuis was. ._.
    Maaaar, het was zooo chill. :')

    Haha, 'Jolien gaat op avontuur'. Wel fijn om te horen dat je het zó naar je zin had. En Oliver moet niet zoveel zuipen, want dan klinkt z'n stem helemaal nergens meer naar. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Haha, 'Jolien gaat op avontuur'. Wel fijn om te horen dat je het zó naar je zin had. En Oliver moet niet zoveel zuipen, want dan klinkt z'n stem helemaal nergens meer naar. :'D

    Ja, indeed. Haha, heel zijn bovenlichaam ontbloot door het zwemmen, natte haartjes en maar zuipen. :'D
    En straks moet hij vroeg uit zijn bed, want hij moet optreden. Hello hoofdpijn. ._.

    Klinkt wel leuk eigenlijk :'D
    Goed dat het daar zo gezellig was^^.
    Alleen zou 'k dan precies toch ook niet graag naar huis fietsen zo helemaal alleen!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    oeeh, dat lijkt me echt geweldig! het moet vast fijn zijn om zo'n hechte klas te hebben. ;D en koel dat je het zo goed naar je zin had ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik was zooo bang met het fietsen. O.O

    Klinkt leuk (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wou dat wij een hechte klas hadden en ik moet nog 3 jaar met hun door


    All was well.