• Ik had vandaag een feestje van een goede vriend van mij. We hadden gebarbecued en daarna gingen we naar buiten. Wij zo met een hele grote groep buiten, en er waren een paar kleine kinderen of het pleintje waar wij waren. Komen twee ouwe taarten, vragen ze zo aan ons wat wij daar doen. Ik zo 'Nou, we zijn hier?', heel sarcastisch dus. Hij komt met een verhaal dat wij naar onze eigen school moeten gaan en daar moeten spelen, want hij vroeg daarvoor op welke school wij zaten enzo. Maar vandaag was onze laatste dag op de basisschool, wat voor veel tranen zorgde.
    Anyway, hij zei dus dat we niet met de fiets op het pleintje mochten, nog zoiets doms. Like, is het verboden? Nee. Er stond niets dat het verboden was of zo, dus wij bleven daar. Maar dat pleintje was eerst groter, maar is later verkleind door de gemeente, ze hadden daar een tuinperkje gezet. Die kleine kinderen liepen in zo'n tuinperkje. Ik dacht, oh, ik mag het ook, dus ik ging daar ook lopen. Ik word aan mn arm getrokken door die man, want hij was met zn vrouw planten water geven in dat tuinperkje. Hij zegt zo 'Sodemieter op! Trut, stophoer!'
    Ik dacht dat hij me ging aanvallen O.O
    En daarna had hij een vriend van me geknepen etc, en hij was echt pissed. Ondertussen waren mijn beste vriendinnen ook echt hé-le-maal pissed en we scholden hem uit. Later zei hij sorry tegen me. Ik zei alleen maar 'ja', anders had ik hem echt uitgescholden. O.O
    Een van die kleine kinderen, een moeder van hem vertelde dat Max, haar kind die op het pleintje was, dat die man allemaal vieze dingen enzo had gezegt. Gaat die pedofiel zeggen dat wij een slechte invloed hebben en dat hij het raar vindt dat Max niet met drugsspuiten thuis is gekomen.
    En toen ontkende hij alles. Ouders van vriendinnen kwamen. Mijn moeder was pist toen ik haar belde.
    Sorry maar dit is toch niet normaal meer. O.O

    Ik was dus al overstuur omdat vriendinnen zeiden dat een beste vriend in het ziekenhuis lag. Ik en IloveEsmee helemaal huilen, vooral Hajar(IloveEsmee) was echt overstuur. Maar toen bleek het een grap te zijn, ik was zó boos.


    -

    zo en stomme gast was hij, omg ik weet waar die woont hij is niet veilig met ze domme vrouw;

    ILoveEsmee schreef:
    zo en stomme gast was hij, omg ik weet waar die woont hij is niet veilig met ze domme vrouw;


    Nee zeker niet.
    Echt niet normaal. O.O


    -