• Nu mijn ex beste vriendin waar ik al maanden ruzie mee heb terug tegen mij begint te praten. Over dat ze er nog niet over is dat we geen vrienden meer zijn,over dat ze me mist. Maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Op de een of andere manier wil ik ze echt wel terug,maar dan krijg ik ruzie met mijn ouders [wat ik niet wil],en ik zelf wil het ook niet,haar terug. Maar langst de andere kant,wil ik haar wel terug,omdat ik nu gewoon kan beginnen weten. En ik weet echt niet wat te doen,ik weet echt niet wat mijn hart zegt op dit moment. Help? Want als ik terug denk over hoe hard wij elkaar het leven hebben zuur gemaakt,krijg ik een smile op mijn gezicht,maar dat krijg ik ook dat ik aan die tijden terug denk.

    Ik snqap het niet egt:S

    Als het over Dana gaat, want dat is een ingewikkeld geval (:


    All was well.

    Magnifique schreef:
    Als het over Dana gaat, want dat is een ingewikkeld geval (:

    Het gaat over haar (:'

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Het gaat over haar (:'


    Hmm, ik zou zeggen dat je maar eens afspreekt met elkaar en die ruzie uitpraat. dan kan je zelf beslissen of ze genoeg is veranderd om jullie vriendschap weer op te bouwen en of het die ruzie met je ouders waart is. Je moet natuurlijk wel iets voor haar overhebben en zij moet blij zijn met het feit dat je geprobeerd hebt om terug vrienden te worden.


    All was well.

    ik zou het iig uitpraten. daarna kun je toch zien wat er verder nog gebeurt. mag het goed uitpakken, dan is dat mooi.. zoniet, dan heb je het iig geprobeerd.
    succes! (flower)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Waarom zouden je ouders in godsnaam boos zijn als je met een vriendin een ruzie oplost? ;$


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    Waarom zouden je ouders in godsnaam boos zijn als je met een vriendin een ruzie oplost? ;$


    Idd, dat vraag ik me ook af?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    voorzichtig een vrijblijvende vriendschap starten ;] je hoeft echt niet weer een sterke band op te bouwen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    I don't know, succes ö


    I don't need words to feel those lips.

    VAMPLOVE schreef:
    (...)

    Idd, dat vraag ik me ook af?

    Omdat mijn ouders zagen dat ze in de tijd geen goede vriendin voor mij was. En omdat die wel hebben gezien wat ze mij allemaal heeft aangedaan waardoor ik zelfs niet meer naar school kon omdat ik zo kapot was. Dus als ik er nu mee overweg kom,gaan ze inderdaad wel wat boos zijn.

    uhm... ik zou zegge, als je ebste vriendin was, uitpraate, ha dik ook, we zijn etrug beste vriendinnen. is het gewoonn een vriendin, neit doen. ha dik ook, die heeft me genakdd xD