• beschrijf hier jouw kledingstijl:


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik ben hartstikke Gottik, dude (cool)
    Totaal niet: Te korte en te strakke kleding.


    No growth of the heart is ever a waste

    hmm meestal blousjes en jeans met balletjes
    iedergeval iets netjes xD
    wat ik totaal niet zou dragen is hmm..
    ik heb niks om emo's tegen en ik vind de style ook wel cuwl maar ik zelf zou het nooit dragen.. en van die belachelijke mini rokjes met van die hoge laarsenn en weet ik veel

    x.

    Crocs en sandalen. Liever dood dan dat te dragen.
    Voor de rest mijn styl; Gothic, emo, skate, hiphop en met een snuifje Enya. x'D

    wat ik voornamelijk draag:

    jurkjes.
    lange shirts met leggings.
    zwarte RL jeans <3 heb er 4 god die dingen zitten lekker.
    pumps, uggs,
    en voornamelijk zwart/bruin/grijs/wit kleding :]

    totaal niet: felgekleurde kleding.

    (ik zou bv wel een knalgeel lang shirt aan doen, maar dan incombinatie met de rest zwart. en geen andere kleurrijke dingen.)

    Ik denk dat je mij een stoplicht kan noemen. Ik heb altijd kleurijke kleding aan. Soms wel iets wat zwart, maar dan floept er altijd wel een asseciores of zoiets uit.
    Mmm, als je mij zou moeten indelen zou ik, denk ik het best passen bij de huppelkutjes.
    (duivel)

    I never want to wear.. Crocs, serieus. Bleeh! Of ik zou ook nooit helemaal zwart gaan. Niets persoonlijk, maar ik vind het gewoon niet meer mooi.

    ik draag meestal topjes,in alle kleurtjes ^^
    en in de zomer daarbij dan shorts of rokjes,in de winter zijn dat skinny jeansen (:

    wat ik niet zou dragen ; heel brede kleding,crocs,sandalen,een Tshirt met bv. 2 fluoriscerende kleuren


    everybody needs a song.

    Euhm.. kleurrijk in ieder geval. Ik heb vaak een skinnyjeans aan met een gekleurd shirt erop. Accesoires(hoe schrijft je da ook alweer?) ook meestal (oorbellen, kettingen, strikjes etc.) En Bla Bla Bla.