• beschrijf hier jouw kledingstijl:


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik ben hartstikke Gottik, dude (cool)
    Totaal niet: Te korte en te strakke kleding.


    No growth of the heart is ever a waste

    hmm meestal blousjes en jeans met balletjes
    iedergeval iets netjes xD
    wat ik totaal niet zou dragen is hmm..
    ik heb niks om emo's tegen en ik vind de style ook wel cuwl maar ik zelf zou het nooit dragen.. en van die belachelijke mini rokjes met van die hoge laarsenn en weet ik veel

    x.

    Crocs en sandalen. Liever dood dan dat te dragen.
    Voor de rest mijn styl; Gothic, emo, skate, hiphop en met een snuifje Enya. x'D

    wat ik voornamelijk draag:

    jurkjes.
    lange shirts met leggings.
    zwarte RL jeans <3 heb er 4 god die dingen zitten lekker.
    pumps, uggs,
    en voornamelijk zwart/bruin/grijs/wit kleding :]

    totaal niet: felgekleurde kleding.

    (ik zou bv wel een knalgeel lang shirt aan doen, maar dan incombinatie met de rest zwart. en geen andere kleurrijke dingen.)

    Ik denk dat je mij een stoplicht kan noemen. Ik heb altijd kleurijke kleding aan. Soms wel iets wat zwart, maar dan floept er altijd wel een asseciores of zoiets uit.
    Mmm, als je mij zou moeten indelen zou ik, denk ik het best passen bij de huppelkutjes.
    (duivel)

    I never want to wear.. Crocs, serieus. Bleeh! Of ik zou ook nooit helemaal zwart gaan. Niets persoonlijk, maar ik vind het gewoon niet meer mooi.

    ik draag meestal topjes,in alle kleurtjes ^^
    en in de zomer daarbij dan shorts of rokjes,in de winter zijn dat skinny jeansen (:

    wat ik niet zou dragen ; heel brede kleding,crocs,sandalen,een Tshirt met bv. 2 fluoriscerende kleuren


    everybody needs a song.

    Euhm.. kleurrijk in ieder geval. Ik heb vaak een skinnyjeans aan met een gekleurd shirt erop. Accesoires(hoe schrijft je da ook alweer?) ook meestal (oorbellen, kettingen, strikjes etc.) En Bla Bla Bla.
    Wat ik vooral niet zo dragen: Zwarte oogschaduw, crogs(INTENSE HAAT), armbandjes en broeken met wijde pijpen!.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 11:14 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hoezo iedereen heeft zo wat een Crogs of zo haat? :9~

    Wat ik voornamelijk draag: Mijn werkkleding. Dus dat betekent een Jeans, een Blouse, een schort én Crocs! x'D
    En eenmaal thuis draag ik gewoon een boxer met een xxxl-shirt. That's it.
    Wat ik niet zou dragen: Alles eigenlijk. Als het me maar aanstaat en ik er tijd voor heb. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Barbaraaaaah schreef:
    Hoezo iedereen heeft zo wat een Crogs of zo haat? :9~

    Ik heb geen crocs-haat! Ze lopen juist harstikke lekker en ik vind ze cool. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Ik heb geen crocs-haat! Ze lopen juist harstikke lekker en ik vind ze cool. :'D

    Slechte zaak Lisa. :'d Waah, nee. Je moet zelf weten waar je op loopt, en wat je cool vind. :9~

    Barbaraaaaah schreef:
    (...)
    Slechte zaak Lisa. :'d Waah, nee. Je moet zelf weten waar je op loopt, en wat je cool vind. :9~

    Helemaal niet! Ö Als jij de hele dag op je poten moet staan, vind jij Crocs ook goddelijk! Geloof mij. Want op sneakers, uggs, etc. hou je het echt niet uit! >-<


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Helemaal niet! Ö Als jij de hele dag op je poten moet staan, vind jij Crocs ook goddelijk! Geloof mij. Want op sneakers, uggs, etc. hou je het echt niet uit! >-<

    Waah, ik op crocs. - out - Anyway, dan trek ik mijn Birkenstocken wel aan. _O_

    Ik de zomer draag ik het liefst een lange skinny jeans als ik buitenshuis ga, met een T-shirtje/topje/jurkje.
    's Winters draag ik ook skinny jeans en truien, T-shirts en vesten.

    Wat ik het liefst niet draag zijn driekwartsbroeken, korte broeken of (mini)rokken. En dat heeft een reden, als dat niet zo was geweest had ik dat allemaal juist heel graag willen dragen :U.


    a figment of your imagination

    Barbaraaaaah schreef:
    (...)
    Waah, ik op crocs. - out - Anyway, dan trek ik mijn Birkenstocken wel aan. _O_

    Dát mag dus niet op mijn werk, vandaar dat ik aan de Crocs vastzit. ô_o En Birkenstocks zijn zó lelijk! Ö


    I don't need to explain myself, I know I'm right.